Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met die gedachte heb je er niet in geinvesteerd afgelopen jaren...
De grote had ik wat error momenten mee... of te veel prikkels omdat de inrijbak wat voller was dan anders. Maar toch sprong ze beide keren braaf rond. Ze springt tot nu toe altijd. Maar rijderij was ik dit keer echt niet blij mee. Kan daar dan zo van balen! Als dat op het lage niveau niet lukt dan word het nooit wat
nee geintje even een off day denk ik. Ben ook wel wat te kritisch
Dat overnemen komt mij echt totaal niet bekend voor. Is dat erg vervelend
Het vocht werd al heel snel beter en ze deed het in eerste instantie heel goed.10 Juli werd ik al vroeg gebeld dat het niet goed ging, snel naar stal en dierenarts bellen. Koliek, en last van der buik ook. Hele dag in de weer met de dierenarts, 2x gekomen en tussendoor nog contact. Rond 1:00 's nachts begon ze weer wat hooi te knabbelen gelukkig. Maandag voor de zekerheid een extra echo van de wond, daar hoorde ik dat de dierenarts er die zaterdag weinig vertrouwen in had. Gelukkig was ze toch weer opgeknapt. Sterke merrie

Lithya schreef:Joh kijk naar de ruiters op de spelen. Die hebben ook wel error en off daysDat overnemen komt mij echt totaal niet bekend voor. Is dat erg vervelend
![]()
Startgeld is €12.50 per proef. Vind ik best redelijk gezien de kwaliteit van het voorterrein. Zal voor de komende weken ook eens kijken wat er is. ‘s avonds vind ik zelf niet altijd even fijn. Als het mee werk tegen zit, loop ik vaak al klem
gomir schreef:Lithya reed ook een fijn rondje in het L, daar kon ik nog een 5de prijs voor meenemen.

Qua springen nog erg onervaren, ze vindt het wel leuk maar ze moet er echt even vertrouwen in krijgen

Die staat nog op rust met zn overbelasting. Die wil ik volgende maand weer op de echo dus ik hoop dat ie dan weer wat mag gaan stappen ohz. Hoop echt dat ie gewoon nog voor wat recreatief werk goed blijft... 
En fijn dat Joos het zo goed doet.