Merel, tot vanavond dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Zamba, grappig, ik ga dit weekend een nachtje Vrouwenpolder, zonder paard trouwens
Fijn dat het goed gegaan is Jorien! Wel echt foei om zo snel naar stal te gaan, maar met je uitleg snap ik het ook wel weer. En oké, ik ging onderweg van het ziekenhuis na mn knie operatie ook langs stal om even te knuffelenMaar toen wel verder braaf in de kantine gezeten terwijl mn ma m er nog even uithaalde. Longeren zonder praten lijkt me trouwens wel echt een uitdaging!
Veel plezier bij de jurycursus Haike, en jij dus succes met je cursus Merel!Kleine wereld weer
MerelV schreef:Noukie geniet van je nachtje weg. Vrouwenpolder is leuk! Beachclub Lekker is daar een aanrader!
Ziet er goed uit DG, lekker kaal weer!
Leuk dat je iets erbij zoekt Nimber, wat zoek je?
Ik was diegene met de oranje/cognac jas (mocht je daar zijn opgevallen) Haike. Spanning was inderdaad duidelijk, maar wel echt een fijn paard heb je! Potentie genoeg in ieder geval!! We liepen inderdaad gruwelijk uit, hebben de laatste combi's echt afgeraffeld.
Zamba schreef:MerelV schreef:Noukie geniet van je nachtje weg. Vrouwenpolder is leuk! Beachclub Lekker is daar een aanrader!
Ziet er goed uit DG, lekker kaal weer!
Leuk dat je iets erbij zoekt Nimber, wat zoek je?
Ik was diegene met de oranje/cognac jas (mocht je daar zijn opgevallen) Haike. Spanning was inderdaad duidelijk, maar wel echt een fijn paard heb je! Potentie genoeg in ieder geval!! We liepen inderdaad gruwelijk uit, hebben de laatste combi's echt afgeraffeld.
@merel alle restaurants e.d. Ijn zich ivm de nieuwe corona maatregelen......