Jnien schreef:Britney ANKY Spears noemde de duitser haar! Kun je beter Anky "Britney" van Grunsven noemen.
Lovely schreef:Nu nog even het paard met de paradoxale naam .Ik vind dat niet paradoxaal. Eerder een eufemisme
amondi schreef:Jij hebt tenminste een internet schermpje!Ik heb het nu ook, nadat ik mijn firewall even uitgegooid had.
LuvdaTossa schreef:Pipo, waar kijk jij eigenlijk? (t.v?)Ditmaal gewoon thuis op de bank met kopje koffie erbij Wilde eerst wel gaan, maar ben een beetje uitgewoond van al die keuringen en festijnen.
Pipo schreef:Ditmaal gewoon thuis op de bank met kopje koffie erbij Wilde eerst wel gaan, maar ben een beetje uitgewoond van al die keuringen en festijnen.Wij kunnen helemaal niets meer ontvangen? Zo erg was de storm gisteren ook weer niet bij ons.Ik zie het op het hele kleine schermpje al heen en weer klotsend op de compu
Ik had die kur van Anky nog nooit gezien, op het moment dat ze zelf ging zingen lagen we helemaal in een deuk hier Heeft iemand het vandaag toevallig opgenomen ??