Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danique07 schreef:Ik zet vanmiddag bordjes neer in de wei. Ik las ergens dat de hoeken ook met hekjes afgebakend moesten worde. Ik heb niet zulke mooie dressuurhekjes maar wel balken of prikpaaltjes met draad. Iemand een idee of dat goed zou zijn?
Dee_Es schreef:Ik voel me bijna een slechte ruiter dat ik hier aan mee wil doen. Ik zie genoeg berichten van ruiters die om wat voor reden dan ook een tijd hebben moeten wachten om te kunnen starten en dat het nu eindelijk weer kan maar toen kwam corona.
Denk aan ruiters die alleen in het outdoor seizoen starten omdat ze geen vervoer hebben. Paarden of ruiters die geblesseerd zijn geweest etc.
En dat er dan een aantal ruiters te snel zullen promoveren is jammer maar dat voorkom je toch niet. Er zijn ook ruiters die alleen koudbloeden wedstrijden starten en daar hun puntjes bij elkaar sprokkelen. Er zijn ook ruiters die alleen bij verenigingen starten die sinterklaasjury's regelen. Er is altijd wel een manier om je punten te halen en eerlijk, who cares. Dit zijn toch voornamelijk de hobbyruiters die verder gewoon in de basissport blijven. Die doen daar toch niemand kwaad mee?
FleurSandro schreef:[ [url=m/Czjkqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het zo gedaan, inderdaad met balken afgezet en pionnen met letters. Prima te doen wel even wennen van 30x60m naar 20x40m schiet overal de bocht uit hahaha
FleurSandro schreef:[ [url=m/Czjkqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het zo gedaan, inderdaad met balken afgezet en pionnen met letters. Prima te doen wel even wennen van 30x60m naar 20x40m schiet overal de bocht uit hahaha
Danique07 schreef:Dan ga ik opzoek naar balken! Dat moet lukken.
Al mensen filmpje geüpload? Of zelfs al resultaten binnen van gister?
Nissima schreef:FleurSandro schreef:[ [url=m/Czjkqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heb jij de bakletters aan de pionnen? Zijn het 'echte' bordjes die je er aan hebt gemaakt of heb je zelf wat gemaakt? Wij hebben op stal geen bakletters
wendyh schreef:FleurSandro schreef:[ [url=m/Czjkqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan de 20x40 ook in de hoek van je bak maken. Dan heb je nog steun van een bakrand aan 1 lange en 1 korte zijde.
XladyX schreef:Zouden ze plekken toevoegen elke dag? Tis net eindelijk gelukt om me in te schrijven, precies een plekje voor hopelijk m'n laatste punt. Spannend! Ben ook benieuwd naar de beoordelingen van anderen!
Citaat:Inmiddels is alleen vraag 1 nog van toepassing. Mag ik zelf de intro doen: het paspoort filmen, voorstelrondje, rondje paard (ook de aftekeningen onder z'n buik?) en bit, daarna m'n sporen filmen om vervolgens de camera in het statief te doen. Hierna proefje rijden, na afloop groeten en teruglopen naar de camera voor de close up? Ik heb nl geen stalgenoten, familie woont ver weg en mijn partner is fysiek beperkt.Citaat:[16-4 13:06] KNHS:
Dat mag!
Houd je er wel rekening mee dat je de hoeken bij C ook goed mee filmt.
swatch schreef:Ik heb een vraag over het inschrijven. Ik moet voor dit paard nog een startkaart aanvragen. Op welk moment kun je zien dat er plek is de klasse waarin je in wilt schrijven? In de kalender zie ik op elke datum een groen bolletje. Betekent dat dat je dan nog in elke klasse kan starten? Of dat alles behalve bijv. de M2 al volzit.
swatch schreef:Ik heb een vraag over het inschrijven. Ik moet voor dit paard nog een startkaart aanvragen. Op welk moment kun je zien dat er plek is de klasse waarin je in wilt schrijven? In de kalender zie ik op elke datum een groen bolletje. Betekent dat dat je dan nog in elke klasse kan starten? Of dat alles behalve bijv. de M2 al volzit.