Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JoycexEnya schreef:Heej
Ik kom mij melden. Ik heb morgen oefendressuur. Kijken of wij een wintpuntwaardige proef kunnen neerzetten. En dan officieel gaan. Mijn doel is alleen officieel te gaan crossen.
Edit: even foto toegevoegd
[ [url=m/8pCm4J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YAvIZJ.png]Afbeelding[/url] ]

JoycexEnya schreef:Heej
Ik kom mij melden. Ik heb morgen oefendressuur. Kijken of wij een wintpuntwaardige proef kunnen neerzetten. En dan officieel gaan. Mijn doel is alleen officieel te gaan crossen.
Edit: even foto toegevoegd
[ [url=m/8pCm4J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YAvIZJ.png]Afbeelding[/url] ]

mcjv schreef:Heel veel succes zaterdag Melissa_93! Wij gaan ons er zondag aan wagen, enorm spannend maar we hebben er ook heel veel zin in!

We gaan voor 2 brave en ontspannen proeven.
 We gaan voor 2 brave en ontspannen proeven.                                                         

Succes!
  Succes!                                                         
ginatje schreef:Leuk allemaal weer op wedstrijd, veel succes!! En geniet ervan. Wij mogen zondag ook weer. Heb er zin in.
[ [url=m/mdSjsY.png]Afbeelding[/url] ]
 Hoe ging de oefendressuur?
 Hoe ging de oefendressuur? Toen ik begon met haar te trainen was ik er 7 dagen per week, nu hebben we een andere bijrijdster erbij waardoor ik haar ' nog'  maar 3x pw doe (als we wedstrijd hebben 4x pw), en nu lukken dingen als een middendraf en actief weggalloperen ineens minder goed
 Toen ik begon met haar te trainen was ik er 7 dagen per week, nu hebben we een andere bijrijdster erbij waardoor ik haar ' nog'  maar 3x pw doe (als we wedstrijd hebben 4x pw), en nu lukken dingen als een middendraf en actief weggalloperen ineens minder goed  Ook zit ik mezelf enorm in de weg met mijn zweep, herkennen meer mensen dit?
 Ook zit ik mezelf enorm in de weg met mijn zweep, herkennen meer mensen dit?                                                         
 losrijden even een rondje aan de hand gestapt, spandoeken langs de kant waren even eng maar ze was al gauw ontspannen. lekker kunnen losrijden. 1e proef vond ze het binnenkomen de auto heel eng, dus stonden we halverwege stil, heb haar naar links gedraaid en toen ontspannen verder kunnen rijden. Keer verkeerde galop maar snel kunnen herstellen. Daar 185. 2e proef ging al een heel stuk fijner, auto was niet meer eng en beide kanten meteen goede galop. De overgangen mag ze nog wel net wat nagevelijker blijven en middendraf mag nog wel meer etc. Daar 199,5 en een 3e prijs
 losrijden even een rondje aan de hand gestapt, spandoeken langs de kant waren even eng maar ze was al gauw ontspannen. lekker kunnen losrijden. 1e proef vond ze het binnenkomen de auto heel eng, dus stonden we halverwege stil, heb haar naar links gedraaid en toen ontspannen verder kunnen rijden. Keer verkeerde galop maar snel kunnen herstellen. Daar 185. 2e proef ging al een heel stuk fijner, auto was niet meer eng en beide kanten meteen goede galop. De overgangen mag ze nog wel net wat nagevelijker blijven en middendraf mag nog wel meer etc. Daar 199,5 en een 3e prijs  Onwijs blij met ons debuut, ze heeft heel veel gezien en geleerd met vertrouwen.
 Onwijs blij met ons debuut, ze heeft heel veel gezien en geleerd met vertrouwen.