Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna was ik weer helemaal gelukkig met mijn pony'tje! Meisje op mijn pony kreeg d'r eerst niet eens in galop, knopjes zitten goed verstopt als je d'r niet kent natuurlijk.
maar was wel een leuke combi om te zien. 

. Ik scheer hem ook sowieso 1x per jaar.
Bij ons staan ze ook de hele dag met z'n zessen buiten bij elkaar. Mijn merrie kan gelukkig ook prima alleen zijn, mijn ruin opzich ook behalve als die door heeft dat iemand van de groep ook ergens rondloopt. Aan huis is bij ons ook alleen te doen omdat we redelijk wisseldiensten hebben hier en elkaar daarmee afwisselen. Als dat niet lukt is m'n moeder er altijd die het eventueel overneemt als het ons niet lukt.
ook voor de fjord. Bucas bic neck is te krap.
Het Z startgerechtigd gaat je helemaal lukken!!!
Aaah gevonden
Niet echt de grond in (voor mijn gevoel), nu krijgen we 7ens op de galop. Moet er alleen op letten dat hij bij het terugrijden niet teveel sprong verliest.
. (Al denk ik dat het op een officiële wedstrijd wat lager was geweest)
, prijs valt enorm mee (onder de €200) maargoed dat zit ook in overijssel
Yvank_ schreef:Netjes![]()
Hier ook enorme stallen! Geloof dat ze 4,5 bij 4 zijn inclusief gouden knoppen, prijs valt enorm mee (onder de €200) maargoed dat zit ook in overijssel
Janine1990 schreef:Wat fijn Renee!!!![]()
En dan is het maar een oefenwedstrijd, en dan waren je punten op een officiële maar lager geweest. Jij hebt een goed gevoel! DAT TELT!! En die moet je vasthouden!!
!

met mijn pony hoop ik van de winter m te starten, wie weet ooit z