@morris, ik zou straks even in je topic kijken! Fijn dat het goed ging!
@primadonna, yes!! Eindelijk kun je je startpas aanvragen

@pien1989, succes vanavond! Wel fijn dat de startlijst er al zo mooi op tijd op staat, maar jammer dat je zo vroeg moet

@ghostattack, fijn dat Zara zo braaf was zeg! Haha die protest bokjes, herkenbaar hoor

@shelly21, JC heeft fijne zadels! Ik heb ook een keer zo'n veelzijdigheidszadel gehad.
Ik heb vanochtend even gereden. Ik ben veeeeeeel te lief voor Larissa

toen ik er net op zat had ze namelijk totaal geen zin. Ze liep wel redelijk, gaf na en was ontspannen, maar totaal niet aan m'n been. Uiteindelijk zei ik tegen iemand die me wel eens helpt dat t m vandaag niet meer zou worden. Toen antwoordde ze dat ik Larissa ook niet héél erg aan t werk zette. Daar had ze volkomen gelijk in hoor, ik dacht: pony zou wel spierpijn hebben ma de wedstrijd gister, dus we doen lekker even rustig aan. Maar pony had nergens last van, behalve van luiheid! Ik ben (en Larissa daardoor ook) even flink aan het werk gezet, en toen begon ze toch fijn te lopen!!! Heeeerlijk gereden uiteindelijk! Ook het wijken ging super

Wel leuk, het meisje dat me hielp (heeft meerdere paarden tot de Z gereden) vertelde dat Larissa een hele goede pony is, die met gemak tot de Z2 moet kunnen komen

dat is dan weer eens leuk om te horen