Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
trysteffy schreef:Vriendin vandaag een M1 proefje geoefend was indd pittiger dan voorheen zei ze gaat best snel achter elkaar en vanuit stap naar galop was ook nieuw voor d'r ze zei normaal wordt dat pas in de M2 gevraagd
Hoppje schreef:trysteffy schreef:Vriendin vandaag een M1 proefje geoefend was indd pittiger dan voorheen zei ze gaat best snel achter elkaar en vanuit stap naar galop was ook nieuw voor d'r ze zei normaal wordt dat pas in de M2 gevraagd
In welke M1 proef is de overgang stap-galop dan? Ik heb dat nog niet gelezen, of wellicht over heen gelezen...
heidiLOVER schreef:Hoppje schreef:In welke M1 proef is de overgang stap-galop dan? Ik heb dat nog niet gelezen, of wellicht over heen gelezen...
Ik heb ze net nog eens extra doorgekeken en zie dat er ook idd nergens tussen staan.
Net enkele drafpassen na een halve volte contra. Vind ik persoonlijk best pittig !
met het voorlezen... Moest H arbeids draf en A galop whoops.
SkyMarian schreef:leeneliefje schreef:dan ga ik 't doen. haha was niet veel voor nodig om me te overtuigen.
Iemand al ervaring met het inspreken? Hoe bepaal je het tempo van je paard vraag ik me dan af
Je kiest een vaste plek vanwaar je start. Bijv. B of E en dan laat je een ander je proef voorlezen en terwijl je de proef rijdt wordt deze gelijk in het juiste tempo opgenomen.
[naam] schreef:[ [url=m/AnhP9e.png]Afbeelding[/url] ]
Ik las net wat over een wissel dmv draf bij A.
Ik heb even de proef opgezocht en als je bij A de overgang naar draf maakt en er 4 tot 6 drafpassen over mag doen om weer aan te galopperen dan ben je bij F maar krap op zelfs niet in galop waar je dan weer de middengalop moet rijden.
Mij lijkt het het meest logisch dat je vlak voor de A al terug naar draf gaat en dan de wissel rijdt.
Ik zal het vrijdag eens navragen bij mijn jurycursus.
monica1978 schreef:Goedemorgen .
Ik ga er van uit dat in de Z2 proef de Vliegende wissel in de slangenvolte van contra naar contra een fout is gezien de andere proef waar het een eenvoudige wissel is (pr 27)?
Iemand al wat over gehoord ?
Heb de lijn gereden en opzich is hij te doen hoor, maar ik vond m ook wel bijzonder.