Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar verder fijn gereden!
al was Amigo aan het begin wel serieus aan het uittesten
monster dat het is!

en zelf heb ik dat ook wel eens voor , dat gefrustreerd raken en uitwerken op mijn paard
dat was vooral in het begin af en toe eens, maar nu blijf ik eigenlijk wel altijd rustig 
x_Kaat_x schreef:ja ben echt blij![]()
en zelf heb ik dat ook wel eens voor , dat gefrustreerd raken en uitwerken op mijn paard
dat was vooral in het begin af en toe eens, maar nu blijf ik eigenlijk wel altijd rustig
Van dat achteruitwandelen... hangt er vanaf wat de reden is dat ze dit doet: test ze je echt uit of is het misschien omdat er te veel druk is ( mond of andere?) als hete echt is om uit te testen dan sorry maar zou je der eigenlijk een seen serieuze tik moeten geven hoor! en dan por je maar eens serieus in d'r buik met je been (spoor of watdanook) dat ze vooruit vliegt want anders blijft ze dit doen denk ik.
) en Esther zegt dat het echt die verlatingsangst is. Vanmiddag is mijn vriendin met haar op pad geweest en die is wel 3 kwartier ofzo bezig geweest om haar alleen al vooruit te krijgen. Ze is toen afgestapt, heeft haar een stukje vooruit laten lopen en er weer op. Ze gaf me dit ook als tip maar dat voelt voor mij als paard dat wint. Ik heb inderdaad het idee dat ze me uitprobeert maar een flinke por of slag helpt niks..
Ik denk dat je het niet moet zien als het paard wint, aangezien het de angst is om alleen te zijn en dat stukje voor haar en overwinning is? 
x_Kaat_x schreef:Haha TopIk denk dat je het niet moet zien als het paard wint, aangezien het de angst is om alleen te zijn en dat stukje voor haar en overwinning is?
balen dat aansporing niet helpt
vandaag schijnt het zonnetje heerlijk hier dus eerst even huiswerk maken en dan lekker gaan rijden!
maar eerst paardrijden
heerlijk hee dat gevoel
daar doe je het gewoon voor! 
toetsweek...
bah, achja
het is zo. Huiswerk bijna af!
glenstorm schreef:Vandaag weer gestart in het springen en heb de L rubriek gewonnen
) Gisteren ging het zooo slecht
Hij was veel te druk & ik had geen controle over hem dus een uur op meegelift en dan maar opgegeven...
Wel even héél hard nadenken voor mij omdat het zo snel ging dat ik wel even in de knoop zat met de schouderbinnen en het appuyeren en daar nog een cirkeltje tussen maar echt superblij van hem
Zoefferd schreef:Fijn dat het bij iedereen zo fijn gaat. Bij mij gaat het echt verschrikkelijk. Ze is nog steeds flink aan het staken. Maarja, ik denk dat het ook wel weer overgaat.
Ik zat ook al een week te denken dat dit toch echt niet ging maar het gaat wel over hoor.. Is het al vaker gebeurt?