Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
En zondag gaan paardlief en ik een weekje naar Drachten voor een praktijkweek vanuit school en daar hebben ze een hele mooie binnenbak

Haha je bent echt niet de enige die een paard heeft die huldigingen eng vindt gelukkig.

het gaat goed hier op de kampioenschappen met iedereen!
en wat een geluk dat je ze zo mee kan nemen, ik wacht nu al 7 weken met smart op mijn de Niro's
ze zouden 5 februari binnen zijn, ik hoop zo dat ze binnen zijn want dan heb ik ze net voor de regio!!! zou super zijn, ik blijf hopen..
je vergeet bijna wat je besteld had na 8 weken

b
kon m'n knie niet goed inbuigen om bij de beugel te komen haha! Goed om te horen dat je ze al zo lang hebt en er zo blij mee bent! Heb je misschien foto van hoe ze er nu uitzien? Gebruik je ze intensief?Myour schreef:@ Laura: ben benieuwd naar hoe de jouwe eruit zien!
@ Irene: ja klopt de Ottaviano. De hoogte vind ik niet heel storend, zit denk ik aardig lang met m'n been in het zadel, alleen met het opstappen was het een probleempjekon m'n knie niet goed inbuigen om bij de beugel te komen haha! Goed om te horen dat je ze al zo lang hebt en er zo blij mee bent! Heb je misschien foto van hoe ze er nu uitzien? Gebruik je ze intensief?
@ Simpie: leuke foto van je paard, aparte bruine kleur lijkt ze te hebben zo op de foto.