[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvankBacardi

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:10

hier is het al flink aan het dooien, hoop ook niet dat het weer opvriest dan kan ik waarschijnlijk ook niet meer rijden.
ik heb volgende week zondag ook weer wedstrijd dus hoop ook dat ik kan blijven rijden!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:07

hier ook veel sneeuw bah bah :(
vandaag teruggekomen van vakantie en 100x zo veel sneeuw gezien maar in Nederland is het gewoon bah en vervelend :P

erf is ook spekglad, maar gelukkig ook een binnenbak aanwezig! alleen nu nog zien hoe daar te komen, hopelijk hebben ze morgen de fietspaden vrijgemaakt (al vrees ik van niet)

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:18

Morgen nog even zien te overleven zonder goede bak, behalve als de wegen een beetje mee zitten. Dan kunnen we met de trailer wel ergens terecht :) En zondag gaan paardlief en ik een weekje naar Drachten voor een praktijkweek vanuit school en daar hebben ze een hele mooie binnenbak :D

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:20

ooh dat is leuk!! is dat dat centrum waar ook altijd die evenementen worden gehouden enzo?

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:26

Laura01234 schreef:
ooh dat is leuk!! is dat dat centrum waar ook altijd die evenementen worden gehouden enzo?

Jaa de bit talenten- en trainingsdagen en ICNN drachten waren daar :)

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:26

dat is wel een mooi centrum ja! leuk dat je daar heen kan :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 23:36

Leuk Marieke.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:54

Al een tijdje niet gereageerd in topics op bokt, maar ik wil toch graag even een ego post doen :D
Het gaat de laatste weken echt enooooormm slecht met rijden van Oniro en mij. Ondanks dat toch vandaag de kampioenschappen gereden, en we hebben er alles uitgehaald wat er op dit moment uit te halen valt.
Helaas spanning in de proef, en hij ging er een keer vandoor, wat echt heeeeel erg veel punten heeft gekost.
Ondanks dat bij jury C 199 met als commantaar dat we een mooie en talentvolle combinatie zijn, en bij jury H 187. Met uiteindelijk alsnog een derde prijs van het L2!
Dus alsnog blij met de pony, nu gaan we even goed trainen, en zorgen dat ie goed gehoorzaam word, en misschien een keer HC M1 starten :) Afbeelding

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:49

Fijn dat de regionale zo goed ging Marieke! Je hebt echt naar een super mooie plaats gereden, gefeliciteerd! :D Haha je bent echt niet de enige die een paard heeft die huldigingen eng vindt gelukkig.

Mooie startplaats gekregen Simpie! Ik houd er ook altijd wel van wat meer achterin te starten.

Hoe was JA Myour? Nog wat leuks gescoord?

En iedereen heeft last van het koude natte winterse weer. Gelukkig kan ik zelf met auto en trailer op pad, en zijn de wegen hier altijd goed. Maar als je van een buitenbak afhankelijk bent lijkt me dat inderdaad wel heel erg vervelend. Wordt voor volgende week zo rond de -4 's nachts voorspelt.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:56

Dan zijn dat alsnog nette punten, Sannedeedee

Ik ben gisteren ook naar de manege gegaan. Rijden ging op zich wel lekker, voor zo weinig training de afgelopen dagen. Heb alleen geen zin om elke dag naar de manege te gaan. Ben dan toch al snel een halve ochtend of middag kwijt.

Is hier nu mistig. Maar hoop dat het opklaart. Dan vanmiddag maar even op buitenrit.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:39

Nog mensen dit weekend wedstrijd gehad.

Hier is het de hele dag nevelig geweest. Trekt nu pas echt goed weg. Maar ben toch op buitenrit geweest. Tuthola was weer lekker op dreef. Container was eng, dus omdraaien. Tja, daar lagen we bijna. Gelukkig net op tijd haar tot de orde kunnen roepen. Daarna bij een boomkwekerij weer een schrikreactie. Die was ik voor. En in het dorp ook nog even de nek erop willen zetten, omdat er een felle kinderwagen ons te gemoed kwam. Gekke merrie.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:50

@ marieke: gefeliciteerd met je mooie resultaat!

@ hennie: spannend bij M startgerechtigd!

@ simpie: hemel wat een starts zeg, hier zijn het er maar 15.

@ Sanne: balen van de spanning maar heel knap toch nog derde geworden!

@ FriesWytske: lekker op buitenrit geweest.

@ Lisa: JA was hartstikke mooi, heb genoten van de kür op muziek, vond vooral Danielle Heijkoop met Siro erg goed, en wat een super mooie muziek. Kreeg er echt kippenvel van, super piafferen dat paard.
Verder beetje te buiten gegaan aan spullen kopen haha maar het meest blij wel met m'n nieuwe leren rijlaarzen, DeNiro's!

Afbeelding

Vandaag ook gelijk mee gereden dus, kon er eigenlijk vrij lekker mee wegrijden zo de eerste keer. Had alleen weinig gevoel waar spoortje zat dus dat is wel even wennen, maar dat komt wel. Ben er echt super blij mee :D

Verder weinig nieuws, we zijn nog steeds aan het doortrainen voor de regio die over twee weken alweer is hihi.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:56

Mooie rijlaarzen.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:20

super sannne van je 3e plaats!! daar mag je echt heel trots op zijn, gaaf :D het gaat goed hier op de kampioenschappen met iedereen!

@myour: jaloers op je laarzen!! wat zijn ze mooi :D :D en wat een geluk dat je ze zo mee kan nemen, ik wacht nu al 7 weken met smart op mijn de Niro's :):) ze zouden 5 februari binnen zijn, ik hoop zo dat ze binnen zijn want dan heb ik ze net voor de regio!!! zou super zijn, ik blijf hopen..

ik heb vandaag weer voor het eerst gereden na mijn weekje weg, we hebben altijd wat miscommunicaties als er een tijdje iemand anders op heeft gereden haha, het ging dus niet helemaal soepeltjes maar dat zal morgen hopelijk weer beter gaan, dan hebben we les dat is wel fijn

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:34

Dankjulliewel! Laura ja ik heb mazzel dat ik van simpel houd dus hoefde niet zo nodig detailtjes e.d. erop, en zo kon ik ze idd meteen meenemen. Vond ze zo ook al prijzig zat en kleine dingetjes veranderen was vanaf 50 euro meerprijs t/m 150 extra, en dan was het 8 weken wachttijd. Deze zaten qua maat echt helemaal goed dus helemaal blij! Je kunt er iig zo mee wegrijden, super fijn!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:46

fijn om te horen dat ze zo fijn zijn! ja hoor idd van vele dat je er zo mee kan wegrijden :D

ik ben zo benieuwd naar die van mij haha :P je vergeet bijna wat je besteld had na 8 weken _O-

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:48

@FriesWytske; nope geen wedstrijd. Wel heerlijk getraind. Oefenen op achterwaarts begint zijn vruchten af te werpen. 5 passen achterwaart in tact nog wel! helemaal trots. Is ook nodig met mijn M1 debuut op 24 maart :P

@Myour; mooie laarzen! Welk model heb je, de Ottaviano? Deze heb ik iig en al 5 jaar onwijs blij mee! Heb wel lak accent achterop bovenop en langs het logo. Maar zo simpel zijn ze ook erg chique! Voordeel dat je ze zo kon mee nemen, ik heb er 10 weken op moeten wachten haha. Had wel erg veel last van de hoogte in het begin, jij niet? Dat ze nog moeten zakken..

@Laura, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, en komt vanzelf weer goed. Is ook wel logisch toch na een week een ander met toch andere hulpen op je rug, heeft die van mij ook altijd last van. Hopelijk heb je je laarzen op tijd binnen, welk model heb je besteld?

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:05

Mooie laarzen. Ik wil binnenkort ook nieuwe haha.
Leuk om jullie trainingen een beetje te volgen.
Netjes gereden Sanne!

Die van mij had gisteren vrij en heeft zich van oor tot staart in de modder gedoopt. Foto is nog voor die beruchte tweede keer rollen.
Afbeelding

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:12

hahaha wat een monsters kunnen het zijn toch he simpie!

ik heb ook de ottovanio besteld, zwart met ook lak accenten allemaal donkerblauw, ook idd bovenop, de spoorbeschermer, en dan lijntjes bij de voet zeg maar :P b

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:17

Haha Simpie wat een draak (en knapperd haha), zo vond ik die van mij deze week ook ik de stal, moddermonster van boven tot onder compleet onder de drek.

Oh Laura je hebt blauwe lakaccenten besteld?! Wist niet dat dat kon ☺️. Mooi, ben benieuwd naar het resultaat!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:27

@ Laura: ben benieuwd naar hoe de jouwe eruit zien!

@ Irene: ja klopt de Ottaviano. De hoogte vind ik niet heel storend, zit denk ik aardig lang met m'n been in het zadel, alleen met het opstappen was het een probleempje :') kon m'n knie niet goed inbuigen om bij de beugel te komen haha! Goed om te horen dat je ze al zo lang hebt en er zo blij mee bent! Heb je misschien foto van hoe ze er nu uitzien? Gebruik je ze intensief?

@ Simpie: leuke foto van je paard, aparte bruine kleur lijkt ze te hebben zo op de foto.

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:15

@myour, leuk dat je het zegt. Hoor het wel van meer mensen. Ze is tegen het rood-bruin aan, denk dat dat van Tango zijn voskleur komt. De volle zus van Enjoy schijnt deze kleur ook te hebben.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:23

Myour schreef:
@ Laura: ben benieuwd naar hoe de jouwe eruit zien!

@ Irene: ja klopt de Ottaviano. De hoogte vind ik niet heel storend, zit denk ik aardig lang met m'n been in het zadel, alleen met het opstappen was het een probleempje :') kon m'n knie niet goed inbuigen om bij de beugel te komen haha! Goed om te horen dat je ze al zo lang hebt en er zo blij mee bent! Heb je misschien foto van hoe ze er nu uitzien? Gebruik je ze intensief?

@ Simpie: leuke foto van je paard, aparte bruine kleur lijkt ze te hebben zo op de foto.

Hahaha dat met dat opstappen herken ik nog wel! Ik gebruik ze 5x in de week, maar moet zeggen dat ik ze na het rijden altijd even schoon maak met leer doekje van Action. Daarnaast loop ik er niet op ik de stal, heb van die anwb laarzen daarvoor dus ben best zuinig. Zal morgen avond even foto maken, heb de rits aan de binnenkant en daar is nu net een stukje leer los gegaan, maar niet storend. Verder top laarzen! Op mn profiel heb ik de laarzen trouwens aan bedenk ik me en die foto is van afgelopen voorjaar.

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 22:43

Oefenen met de tractor in de baan ging goed. Ze keek er totaal niet naar dus nog even een paar dekens omheen gehangen. Moest ze even goed naar kijken maar bleef wel netjes lopen. *\o/*

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 12:58

Wauw die laarzen! Jij hebt precies de laarzen die ik ook al een tijdje wil , ik ben jaloers !! :+
Hier nog een foto van afgelopen zaterdag, ik wacht de rest vd foto's nog af, maar deze ga ik sowieso bestellen!
Afbeelding