Mickey staat op 3 kg sportbrok

Voorderest 2 maal daag kuilgras en dat is t eigk dan ook wel weer. Hij staat op stro dus knabbelt daar ook wel wat van
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maj0 schreef:We zijn vorig jaar op het inrij terrein onderuit gegaan op een oxer en ben vlak daarna geopereerd (niet door de val hoor) maar daardoor niet door kunnen rijden.
paljaslaura schreef:Ah dat is wel vervelend!
Mickey staat op 3 kg sportbrokMaar dat hebben zijn eigenaren gezegd van wie die was, kijk het even aan. Als hij ineens uit z'n panty springt weet ik wel waar het vandaan komt haha.
Voorderest 2 maal daag kuilgras en dat is t eigk dan ook wel weer. Hij staat op stro dus knabbelt daar ook wel wat van
maj0 schreef:Oeh das ook beroerd. Nu weer goed met je enkel dan?
Ja hoop ook dat ik het crossen minder eng vind. Heb 13vjuli weer BB springen opgegeven en iedereen kijkt me raar aan achjoh jullie kunnen zat B en waarschijnlijk ook wel L.
Ik zo jaaa maar ik moet ook mee.
glenstorm schreef:Mijne krijgt 2x daags een halve schep brok, halve schep muesli en 1/3 schep haver.
Het lijkt erop dat dit schema heel goed voor der is. Zij is heeel lui en zal nooit uit zichzelf een stapje harder lopen als ik het ook niet doe. Met veel krachtvoer wordt ze wel wat vlotten, maar ze zal ook altijd lui blijven.
Die mentale onzekerheid ken ik wel. 1.5 maand terug zette mijn instructeur opeens 120 voor mij neer. Maar als hij zegt dat het kan, dan kan het zeker. Reed er opaan en toen was ik er al overheenheeft heel veel goeds gedaan aan ons vertrouwen.