Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
). Kwam ik als leuke aanbieding tegen en hij was wel erg gaaf....en glimmend. Dus op termijn wil ik m (ook) wel met S&T gaan rijden. Maar dat gaan we pas doen als we het M2 onder de knie hebben en echt richting het Z gaan trainen. En dan nog heb je best kans dat ik gewoon op een trensje start omdat al die teugels me afleiden. Maar goed, dat is allemaal sowieso nog wel een end weg, dus dat zien we dan wel. 

! Wat een ontzettend leuke combi zijn jullie 

_Rosa schreef:Waar lopen jullie vooral tegenaan?
. Ik moet zelf veel beter leren aanvoelen en doseren. Maar het verschilt per keer bij mijn paard, dus ik word er zelf ook een beetje onzeker van. 
_Rosa schreef:Herkenbaar [***]! Zo ontzettend lastig.
Die van mij heeft dat ook hoor, vooral op concour kan ze dingen erg spannend vinden, al gaat het wel steeds beter.
Thuis kan ik het altijd wel oplossen, al weet ze soms niet meer wat ze moet doen. Als ik haar dan iets verzamel voor bijvoorbeeld een keertwending, begint ze te hupsen, springt ze aan, gooit haar achterhand opzij, ze weet dat ze iets moet dus doet ze alles tegelijk
Ik rij ook zelden de oefeningen zoals ze in het boekje staan, als ik twee keer een proef heb gereden doet ze het de derde keer zelf, dat is echt een uitdaging op concour...
. 

Maar thuis gaat het allemaal steeds beter. Ik heb de proeven ook expres nog niet geoefend, wel bepaalde lijntjes, maar die moet ik echt 1 of 2 x rijden en dan een paar weken niet