Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) nog altijd normaal loopt, doe ik zondag mee. roosje78 schreef:Gefeliciteerd, Hester! En wel een scherpe opmerking van je man!
@Vur, dank je voor de tip, maar hij is begin januari nog nagekeken en de fysio kon niets vinden. Maar zag dat je ook in Brabant woont, toch? Welke fysio zou jij aanbevelen?

@#%&*$#
Mag ik hier even mijn frustratie kwijt? 
201.. Voor de fouten krijg ik dan nog 4-en
en voor de dingen die gewoon 'goed' gingen krijg ik dan 5-en en 6-en. Had nog wel 7 7-ens, maar dat was niet genoeg om te compenseren.

) Ik oefende eerst de proef (bijna) nooit thuis, omdat die van mij heel erg mee denkt. Nu rijd ik juist wel de proef met enige regelmatig een keer door, aangezien ik op wedstrijd nog te slordig rijd en thuis hier dan goed op kan oefenen. Mijn paard leert dan ook meteen dat ze gewoon moet wachten tot ik het aangeef en niet omdat zij weet dat het eraan komt.
De travers in galop pakt ie super op, dus binnenkort kunnen we verder puzzelen met de trainingspirouetten.
terwijl ik voor een dergelijk proef normaal tussen de 65-67% zou halen. Ik was 3e, de winnaar had 59%
Dit is echt nog nooit mee gemaakt in al die jaren.
)
Maar ik heb toch even mijn gal kunnen spuwen...