Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zooist schreef:Ja, er kan dus niks op gedownload worden.....
Inderdaad virusblokker..... maar op Aaifoon lukt het helemaal niet
yvonnedv schreef:Als ik deze lijst zie worden de startgelden iig t/m 31-3 niet verhoogd
http://www.knhs.nl/objects/00024216.pdf
prakkie schreef:Ik snap dat het voor sommigen balen is dat startcoupons niet meer te gebruiken zijn, maar om er zo'n drama van te maken? Ik heb wel belangrijkere dingen om me druk over te maken...
Fitzroy schreef:prakkie schreef:Ik snap dat het voor sommigen balen is dat startcoupons niet meer te gebruiken zijn, maar om er zo'n drama van te maken? Ik heb wel belangrijkere dingen om me druk over te maken...
Als je nog 4 setjes hebt liggen, dan is het dat toch iets van 72,-. Misschien doet jouw portemonnaie daar niet moeilijk over maar bij anderen kan dat wel heel anders liggen.
Ik vind het iig wel een smak geld om weg te gooien.
prakkie schreef:Waarom zoveel coupons ineens bestellen? echt voor die paar euro administratiekosten?
En vier setjes (mits compleet) kan je toch gewoon terugsturen en geld terug krijgen? Dus dat lijkt me geen probleem.
Fitzroy schreef:prakkie schreef:Waarom zoveel coupons ineens bestellen? echt voor die paar euro administratiekosten?
En vier setjes (mits compleet) kan je toch gewoon terugsturen en geld terug krijgen? Dus dat lijkt me geen probleem.
Ik weet niet waarom mensen dat doen, maar Germie had iig nog 4 ongebruikte setjes liggen las ik. Voor 1 juli besteld, dus ze krijgt niets terug. Ik heb het niet over mezelf, ik denk aan mijn medewedstrijdruiter
_Esther_87_ schreef:De KNHS heeft dit echt niet in augustus pas bedacht hoor, was imo heel netjes geweest als ze ergens tussen jan-april al even een berichtje hadden gemaakt van jongens, niet teveel meer bestellen want we streven naar afschaffing in jan2012. Dan hadden ze ook veeel minder klachten gehad denk ik zo.
_Esther_87_ schreef:ponyparadijs schreef:Is het niet wat voorbarig om nu al de coupons terug te sturen terwijl je niet weet of het ook per 1 januari gaat gebeuren?
Dat dacht ik dus ook steeds, maar na 1 januari krijg je je geld dus zeker niet meer terug!
asjemenou schreef:Oke!
Klinkt ideaal!
Kun je mij niet de link geven, dan vraag ik het ook even zo aan.