Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:37

Tendance schreef:
Denken jullie nu echt, dat hoe er over hem gepraat wordt door mensen op bokt, waar hij nooit iets mee te maken zal krijgen, hem ook maar 1 minuut minder zal doen slapen???
Als je dat denkt, dan maak je echt een verkeerde inschatting...

Ach zonder mensen zoals bv de mensen op bokt heeft zielige Rath geen carrière dus het zou wel beter zijn als hij zich daar iets van aan zou trekken ja.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:38

Maar goed, laat die jongen lekker rijden, er is immers voor betaald :+ Wie wil er nu niet een leermeester onder zijn gat :D

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:40

easygoing schreef:
Tendance schreef:
Denken jullie nu echt, dat hoe er over hem gepraat wordt door mensen op bokt, waar hij nooit iets mee te maken zal krijgen, hem ook maar 1 minuut minder zal doen slapen???

Ach zonder mensen zoals bv de mensen op bokt heeft zielige Rath geen carrière dus het zou wel beter zijn als hij zich daar iets van aan zou trekken ja.

Dat bedoelde je hopelijk toch wel "cynisch" _O- _O-

Niks zieligs aan Rath ;)

Tendance

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:47

Ik hoop, dat het uberhaupt niet heel serieus bedoeld was, want ook zonder bokt heeft hij nog wel een carriere. Per slot heeft hij daar geen Nederlandse supporters voor nodig.

christ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:48

Met geld koop je blijkbaar alles. De Nederlandse eigenaars hebben voor het geld gekozen in plaats van alle landgenoten het plezier te geven dat hun Edward met Totilas alles won.
Jullie moeten nu niet zeuren. Het is te laat: de rekening van die ene Nederlander is dik en alle Nederlandse paardenliefhebbers zijn verontwaardigd.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:48

Lekker origineel >;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:51

christ schreef:
Met geld koop je blijkbaar alles. De Nederlandse eigenaars hebben voor het geld gekozen in plaats van alle landgenoten het plezier te geven dat hun Edward met Totilas alles won.
Jullie moeten nu niet zeuren. Het is te laat: de rekening van die ene Nederlander is dik en alle Nederlandse paardenliefhebbers zijn verontwaardigd.

Ik zou ook voor het geld gekozen hebben!!! Als het paard op den duur een blessure had gekregen en het de eigenaar handen vol geld had gekost, dan had niemand een hand naar hem uitgestoken....
Hij kiest voor zichzelf! Een hele verstandige keuze!

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:52

Ow dat zeker! Ik had m ook verkocht, zon bedrag kan je niet laten liggen. Had alleen niet Rath erop gezet als ik PS was.

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:52

MariekeB schreef:
[

Ik mag toch hopen dat M Rath oud genoeg is om te beseffen wat er gebeurd als je het lievelingspaard van menig mens aankoopt.
Totilas roept nog steeds heftige emoties op, wat maar weer laat zien hoeveel we van deze sport houden en hoe dol we zijn op "onze" sporters en "hun" paarden.

Waarom wordt Rath toch steeds afgerekend dat PS dat paard heeft gekocht, maar laten we vooral niet vergeten. De Fam Visser heeft het paard VERKOCHT! Die hebben de mogelijkheid geboden om Totilas te kopen.

Maar daar is geen kwaad woord over, maar Rath wordt virtueel afgemaakt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:53

christ schreef:

nou eh, mijn paard ging voor een slordige 10 miljoen ook wel weg hoor, je moet realistisch blijven natuurlijk :Y)

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:53

Tendance schreef:

Wat er op Bokt geschreven wordt misschien niet, maar heb je de reactie's in zijn gastenboek gezien? Ik zou daar toch niet zo heel blij van worden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:54

Oh please, niet wéér deze discussie :')

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:55

Annet555 schreef:

Nou ja, die banketstaaf berichtjes van Nederlanders in zijn gastenboek....Kinderachtig gezeur in bijster slecht Duits, ik heb me echt doodgelachen, hoop dat Rath dat ook doet ;)

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:55

Adil schreef:
christ schreef:

nou eh, mijn paard ging voor een slordige 10 miljoen ook wel weg hoor, je moet realistisch blijven natuurlijk :Y)

Bij mij, mooi niet _O- _O-

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:57

Marjoow schreef:
Gewoon net zo doen als Anky, zelf een Kur in elkaar zetten en Wibi Sjoerjadi de muziek eronder laten zetten :D

Ja en dan in de pers roepen dat Wibi voor het eerst een kur maakt, terwijl hij een jaar daarvoor al een kur voor Imke Bartels had gemaakt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:00

Maar mensen, echt, who gives a oliebol....

*Zier Albert Zoer met Ludger Beerbaum kibbelen omdat hij dezelfde afkorting nam tijdens de barage en nog sneller was ook* :')

Annet555

Adil schreef:
Annet555 schreef:

Nou ja, die banketstaaf berichtjes van Nederlanders in zijn gastenboek....Kinderachtig gezeur in bijster slecht Duits, ik heb me echt doodgelachen, hoop dat Rath dat ook doet ;)

Nou ik schaam mij voor mijn medelanders. Bah eerst een paard verkopen en dan de nieuwe ruiter virtueel afmaken op iedere wijze die er maar te vinden is.

Tendance

setteke schreef:
Tendance schreef:

Wat er op Bokt geschreven wordt misschien niet, maar heb je de reactie's in zijn gastenboek gezien? Ik zou daar toch niet zo heel blij van worden.

Maar ondertussen heeft hij een geweldig paard op stal staan, waar menigeen jaloers op is, dus wat zou het hem...
Iedere ster krijgt dagelijks "bedreigingen", kan hij daar mooi alvast mee leren leven!
Hij ziet vast geen probleem!!!

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:02

Adil schreef:

cherie78 schreef:

Ik heb het voor 10.000 al gedaan dus waarom voor 10 mil niet :') Dan speel ik nog wel een stukje op mn piano erbij _O-

easygoing

cherie78 schreef:
easygoing schreef:

Dat bedoelde je hopelijk toch wel "cynisch" _O- _O-

Niks zieligs aan Rath ;)

Ja tuurlijk bedoel ik dat cynisch :j. Rath heb ik nog geen seconde zielig gevonden. Zou het wel triest vinden als hij over zich heen laat lopen maar goed dat heeft ook weer niets met zielig te maken :D .

Adil

Annet555 schreef:
Adil schreef:

Nou ik schaam mij voor mijn medelanders. Bah eerst een paard verkopen en dan de nieuwe ruiter virtueel afmaken op iedere wijze die er maar te vinden is.

Daar zijn we het helemaal met elkaar eens...! Hoop alleen (en denk ook wel) dat Rath het allemaal vrij gelaten neemt ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:03

Whinnylando schreef:
Adil schreef:

cherie78 schreef:

Ik heb het voor 10.000 al gedaan dus waarom voor 10 mil niet :') Dan speel ik nog wel een stukje op mn piano erbij _O-

Hahahaha, inderdaad, kan dan wel geen muziek maken, maar voor 10 miljoen werd ik ook wel creatief :')

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:04

Plus dat ik niet zoals MariekeB Totilas als lieveling heb en er al helemaal niet rauwig om was, dat hij weg moest. Dat mijn paard van haar hartritmestoornis afgeholpen was maakt me emotioneel, maar zo'n knol op 4 benen van een ander? Daar word ik niet emotioneel van!
Zelfs als Adelinde wint, dan word ik daar niet emotioneel van. Al heeft dat wel een andere lading, omdat ik een periode met haar samengewerkt heb.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:05

Jongens, laten we niet vergeten dat Rath wist waar hij aan begon, Hij wist van te voren natuurlijk dat er Nederlanders zijn die hier, op zn zacht gezegd, niet blij mee waren. Elke ruiter/sporter/BN'er/Celebrity heeft haters, óók Rath. Zelfs voordat hij Toot ging rijden had hij vast haters. Dan wel niet van Nederlanders, dan wel van dressuurhaters. Het zijn er nu alleen een paar meer geworden.

Denk je eens in hoe het voor Anky is om te horen dat zij haar paarden verkeerd traint? Hoeveel Ankyhaters bestaan er wel niet?

Rath wist waar hij aan begon, en hij hoeft de Gastenboekberichten echt niet te lezen, zou me verbazen als hij enigszins invloed op de site uit kan oefenen, daar heeft hij vast een PR Manager voor oid.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:06

Whinnylando schreef:
Adil schreef:

cherie78 schreef:

Of je schrijft er een Kur bij en deze ook gelijk in spiegelbeeld... Kan ie afwisselen!!!