Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shamrock4NL schreef:Een paard wat het goed op concours doet, hoeft natuurlijk niet gelijk een Pavo-topper te zijn!
Scandic liep fantastisch, alleen dat schakelen is wel iets lastig ha ha ha werd ook omgeroepen dat ik daar punten op heb laten liggen dus had misschien zelf ff tandje harder aan moeten trainen
Shamrock4NL schreef:Spam even wat van Oversized dan...

sjaantje schreef:Hartstikke leuk Karin!!! Vind het alsnog leuk om te hebben hoor. Heb je nog meer van die 'donkere'?Valt nog best mee namelijk!
Als je trouwens op mij doelde met het voorwaarts rijden, ik moest haar van iemand die heel veel Pavo's heeft gereden, zo voorstellen... Vond het zelf ook nogal hard, maar goed.
KarinvdM schreef:Shamrock4NL schreef:Spam even wat van Oversized dan...
Ik weet niet of Oversized dat zo grappig vindt.
Als dressuur rijdende noorderling moet ik natuurlijk wel een beetje uitkijken, ik kan haar maar beter te vriend houden.![]()
sjaantje schreef:Shamrock4NL schreef:Een paard wat het goed op concours doet, hoeft natuurlijk niet gelijk een Pavo-topper te zijn!
Als je op mijn opmerking doelt (dat ik denk dat ze nationaal gaat lopen); de bedoeling van de Pavo Cup is om een heel goed dressuurpaard te kweken.. Bij mij staat 2x op het protocol dat paard niet genoeg 'kwaliteit als dressuurpaard' heeft. Nou dat vind ik echt dikke onzin.
Aimee schreef:Hij is qua africhting bij lange na niet ver genoeg, maar hij is wel groot, massaal en kan met een spectaculair voorbeen rond gaan
Scandicnr1 schreef:Sjaantje gaf al aan dat ze niet verwachte een pavo topper te hebben maar dat de punten erg laag waren.![]()
Het klopt dat als je selecteerd voor het WK je meer nodig hebt dan goed paard namelijk een goeie ruiter! en helaas maar we zijn niet allemaal een hans, emmelie, anky ect ect![]()
En idd niet zo negatief als mensen niet door zijn het is een moment opname en geloof me, zelf gereden maar er liep heus ook kwaliteit rond hoor! Natuurlijk liepen er ook mindere paarden any way we hadden zon dus toch een geweldige dag?![]()
Natuurlijk succes voor de volgende groep
Vudress schreef:Dat betekent niet dat je een PAVO-topper hebt.
Nu wordt er hier wel heel negatief gedaan over paarden die in het verleden niet door waren en nu wel nationaaal/GP of wat dan ook lopen. Als je het in een groter geheel bekijkt dan kun je bedenken dat de PAVO een voorselectie voor het WK in Verden is. En voor Verden is er meer van belang dan alleen een goed paard.
Nu vind ik het ook niet heel erg raar dat een PAVO-jurylid zich ook eens verkijkt. Dat gebeurd overal: op concours, in de hengstencompetitie, op de hengstenkeuring. Heeft ook nog met het moment van de dag te maken en sommige paarden vallen op latere leeftijd ontzettend mee of tegen.
Bovendien mag je ook paarden opgeven die niet persé potentiële Pavo-toppers zijn.Vudress schreef:sjaantje schreef:Als je op mijn opmerking doelt (dat ik denk dat ze nationaal gaat lopen); de bedoeling van de Pavo Cup is om een heel goed dressuurpaard te kweken.. Bij mij staat 2x op het protocol dat paard niet genoeg 'kwaliteit als dressuurpaard' heeft. Nou dat vind ik echt dikke onzin.
Als je nu heel objectief naar je eigen filmpje kijkt vind je het dan raar dat je niet door bent?
, heb je filmpje gezien, het is een leuk paard en kwa beweging had ie meer mogen hebben maar dat wist je al en ik denk heus dat je er op concour goed mee gaat doen
punten waren wel wat laag maar nu gewoon lekker genieten van je paard....
de VSN komt er weer aan doe je daar toch gewoon ook aan mee kijk je hoever ze daarmee komt, of je gaat lekker starten.....