Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pantykous schreef:Anne_GTI schreef:L
Vind ik wel meevallen.
Op karakter zou ik numero uno niet aanraden.
Fanlac. Die is lief en heeft ook een fijne instelling.
Z'n index geeft ook aan dat hij vergroot, die van mij is echt een uitzondering op de regel.
Vind die suggesties van Gomir ook nog niet zo verkeerd!
Klinkt leuk Anne, das idd Penny, vroeger ook regelmatig gedaan
Ik heb morgen springles, heel veel zin in!

was ook nog een flink stuk rijden.
dat ligt aan de licentie die je hebt, wij hebben nu alleen nog de club licentie, en dan moet het meerendeel van de wedstrijden door je club opgegeven worden. Volgend jaar nemen we de amateur licentie en dan kunnen we alles zelf opgeven. 
Blijkt dat haar paspoort (KWPN) kwijt is geweest. Ze hebben d'r opnieuw laten chippen en een ander volledig blanco paspoort aangevraagd …

Maar dat maakte ze wel weer goed met een simpel foutloos rondje! gomir schreef:Ik was van de bodemtest vandaag
Eddie sprong zo hoog dat ik in de landing afscheid nam en Bella draaide ineens om op het voorterreinMaar dat maakte ze wel weer goed met een simpel foutloos rondje!
Gefeliciteerd Mette!
Sprong Eddie verder ook braaf? Mooi dat Bella het keurig deed!Cioccolato schreef:Haha, ach ik kan er de humor nu ook wel van inzien. Toont wel dat ze er veel lol in heeft.
Maar toch moet ze netjes naar mij luisteren! Cross komt wel weer
Mettee schreef:Ja olst ja! Bb ging echt prut maar b ineens super goed.
Ik heb jou ook gezien volgens mij!c
De laatste keer dat ik een prijsje won was bij de pony's 
paljaslaura schreef:Klinkt gaaf Jes, hopelijk word het wat!
Gomir, weet ook niet of ik het hier verteld had eerlijk gezegd
Afijn, Wandy heeft twee paspoorten. Eentje van 't KPWN en de andere is van het New Forest stamboek.
Verschillende chipnummers staan hierin en het nummer wat wij aflazen bij de keuring was die van het NF.
Maar ze is ook echt die KWPN'erBlijkt dat haar paspoort (KWPN) kwijt is geweest. Ze hebben d'r opnieuw laten chippen en een ander volledig blanco paspoort aangevraagd …
Dus gemaild naar het KWPN omdat ik wel graag dan 1 paspoort wil met 2 chipnummers erin geregistreerd.
Dit kan gelukkig. We moeten alleen wel een DNA test laten doen om zeker te zijn dat het om dit paard gaat.
Ben benieuwd, denk het met 99% zekerheid wel maar je zal net zien
Jes schreef:Iedereen succes op wedstrijd vandaag!
Hier vandaag ook op wedstrijd, we zouden eigenlijk zondag maar die wedstrijd moest opgegeven worden door je club en dat zijn ze vergetenwas ook nog een flink stuk rijden.
Vandaag op het terrein opgeven en een uur minder rijden.
Gister nog even twee sprongetjes gedaan want voor mij is het een maand geleden dat ik heb gesprongen.
Afgelopen weekend zijn we naar een huis gaan kijken
Nu met de boer praten die grond erachter heeft liggen of we twee of drie hectare erbij kunnen kopen. Als dat mogelijk is gaan we een bod doen. Staan nog geen stallen dus kan mijn eigen plannen laten bouwen dan.
Oude spoorweg (die nu wandel/fiets/ruiter route is) heeft een "ingang" aan de overkant van de weg, dat is ongeveer 80/90 km route wat goed onderhouden wordt en wat super is om te rijden. Ik hoop dat het door kan gaan, ben verliefd op het huis en de plek
Lithya schreef:Gefeliciteerd Mette!!
Les was lachen. Eerst paar keer parcoursje gedaan en toen de baan op. Is wen drafbaan en daar waren lijntjes op gezet. Bijna overal wat onder. Eerste rondje was moeizaam, tweede ging simpeler en derde kon ik tenminste gang maken.

Het ligt allemaal voornamelijk bij mij (uiteraard). Nu nog die afstanden wat beter leren zien en dan gaan we een eind de goede kant op. Gelijk voor volgende week maar weer een les ingepland.