Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MisticRider schreef:@Zamba, balen zeg, kan het niet komen doordat het indoor seizoen net van start is gegaan? wellicht beetje wennen aan de binnenbaan?
Ons eventing seizoen is helaas vroegtijdig klaar; alles wat wij nog wilde doen dit seizoen is afgelast ivm corona. Ik hoop dat ik wel nog wat dressuur of springwedstrijdjes kan starten, maar ik vrees ervoor als ik het allemaal zo hoor. Afgelopen zaterdag had ik met lucky een clinic van Jeff Heijstek, echt leuk! De wissels waren nu wat wild, maar wel allemaal goed (dat hij ze in 1x doorspringt), appuyeren in galop heb ik voor het eerst de hele baan door gedaan, en zigzagjes in draf. Super leuke ochtend gehad.
Van het weekend heb ik een leuk interview gehad door Hoefslag, daar is dit stukje uitgekomen:
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... paard.html
Emotioneel momentje als ik het zo terug lees, trots op mijn dappere dodo
MisticRider schreef:@droversrun Bedankt! Mensen vragen geregeld of ik "de grote" of "de kleine" mee heb op wedstrijd![]()
Super vet, ZZ zwaar! Zitten alle knopjes er al goed op, of moet je nog flink aan de bak?
@ absque_dubio Toffe foto! Heel leuk, mooi setje ook! Hoe groot is deze?
@Jorienn Gaaf, toch nog je winstpunt en nog zoveel te verbeteren! Lekker kilometers gaan makenDe keertwendingen struggle herken ik, het lijkt wel of mijn ruitergevoel wegvalt zodra het woord keertwendign aan bod komt haha. Spannend, die operatie. Ik heb zelf ook een probleem met mijn stembanden maar ik druf er (nog) niet aan hoor. Super stoer dat je van het weekend gewoon bent gegaan, zo last minute! Volgende keer vast weer beter
@cp, balen, even knallen in het M2 en dan snel lekker naar het Z. Even zuur, maar aan de andere kant als jullie weer goed in vorm zijn moet dat wel lukken toch, in het m2?
@_Snow_White gave platen! Ziet er heel profi uit allemaal. Wel typisch ja, wel met stang en trens mogen springen. Mag dat daar vanaf de basis klasse al? of vanaf een bepaald niveau?
@haike Super dat het zo uitpakt, goede keuze dusLekker kilometers maken!
@noukie, gave laarzen hoor, super chique![]()
@Zamba, balen zeg, kan het niet komen doordat het indoor seizoen net van start is gegaan? wellicht beetje wennen aan de binnenbaan?
Ons eventing seizoen is helaas vroegtijdig klaar; alles wat wij nog wilde doen dit seizoen is afgelast ivm corona. Ik hoop dat ik wel nog wat dressuur of springwedstrijdjes kan starten, maar ik vrees ervoor als ik het allemaal zo hoor. Afgelopen zaterdag had ik met lucky een clinic van Jeff Heijstek, echt leuk! De wissels waren nu wat wild, maar wel allemaal goed (dat hij ze in 1x doorspringt), appuyeren in galop heb ik voor het eerst de hele baan door gedaan, en zigzagjes in draf. Super leuke ochtend gehad.
Van het weekend heb ik een leuk interview gehad door Hoefslag, daar is dit stukje uitgekomen:
droversrun schreef:Hier ook al teddy's hoor... vreselijk vooral Winnie. Ik ga denk ik ook volgende week scheren. Had gehoopt het nog te kunnen rekken tot eind oktober/begin november maar volgens mij voelt hij zich hier niet helemaal prettig bij.
Hoe heb je zondag gereden Merel?
DreamGuide schreef:Pfoeh, wat een gezelligheid hier ineens! Ik lees alles lekker mee, heb zelf niet zoveel boeiends te vertellen haha.
Volgens, zoals ik het nu hoor, zou paardensport wel door mogen gaan, alleen geen teamsport.
Hoe zitten jullie paarden in de vacht? Of hebben jullie al geschoren? Ik ga volgende week mijn teddybeer scheren denk ik.
MisticRider schreef:@_Snow_White gave platen! Ziet er heel profi uit allemaal. Wel typisch ja, wel met stang en trens mogen springen. Mag dat daar vanaf de basis klasse al? of vanaf een bepaald niveau?
MerelV schreef:Ik heb een prestige x optimax zadel. Ik reed al vanaf december vorig jaar met een niet passend zadel, dat telkens door de zadelmaker werd aangepast maar gewoon niet bleef passen. Dus continue met bontjes en pads in de weer en niks dat echt hielp. Dus ik ben erg blij nu, als was het wel een rib uit mijn lijf helaas.
Hunter lijkt me wel gaaf om een keer te doen. Die regels zijn wel bijzonder. Zit daar nog een gedachte achter waarom bijvoorbeeld een gecombineerde neusriem niet mag, maar een gewone hoge wel?