Jorienn schreef:Thanks! Het heeft niet geholpen haha.
Ik had een heel stout paard... alle eenvoudige wissels een 2/3, op de AC lijn omkeren omdat er en plasje lag van het vorige paard. Doodzonde, hij stond er met losrijden echt heel fijn aan. Inzet appuyementen ging gewoon 4x mis ivm naar dat plasje toerijden. Kreeg het er niet uit. Oh en KW dikke 3 en 4.
Vet balen, de meeste dingen op keertwendingen na doet hij dus echt nooit. Eenvoudige wissels werden 3 eners achter elkaar if halt. Doodzonde. Heb Daan maar een apje gestuurd wat ik ermee moet..... vorige x ging hij ook lopen klooien op die lijn. Op elke andere plek kan ik ze top rijden.
200.5 en 195 en dat vond ik nog ruim gepunt. Helaas.. wel hele mooie travers en uitgestrekte draf voor een 8 kunnen laten zien.
Jeetje wat balen! Vooral als hij er in het losrijden wel aan was...
Bij ons ging het ook niet lekker...In het losrijden al niet fijn en toen we de ring in mochten een bonk spanning. Hij overliep zich in het uitstrekken, galopeerde aan in het appyeren, ging 2x stilstaan met overgang stap-keertwending, eenvoudige wissels gingen niet lekker en de laatste lijn uitstrekken naar de jury galopeerde hij weer een paar keer aan. Hij was overal mee bezig behalve opletten wat ik hem vertelde.... toch nog 191,5 (had veeeel lager verwacht, zeker in een selectie)