Ik heb idd toen we de diagnose definitieve grasmaaier kregen, alle coupons op een gegeven moment weggemikt....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
SW wat heftig wat is er gebeurd met Zara?
_Snow_White schreef:Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
Er was een nieuw pad in het bos en het was een beetje modderig, maar zag er niet heel gek uit.
Het bleek uiteindelijk toch moerasgrond te zijn en er vormde een zinkgat waar ze samen met haar moeder & de paarden vast kwamen te zitten. De brandweer was er snel, maar helaas was Zara al compleet ondergegaan en overleden.
Nimber schreef:SW wat een bizar ongeval en wat heftig. Hoe is het met de moeder en de paarden? Hebben jullie vaak zoiets als een zinkhole?
_Snow_White schreef:Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
Er was een nieuw pad in het bos en het was een beetje modderig, maar zag er niet heel gek uit.
Het bleek uiteindelijk toch moerasgrond te zijn en er vormde een zinkgat waar ze samen met haar moeder & de paarden vast kwamen te zitten. De brandweer was er snel, maar helaas was Zara al compleet ondergegaan en overleden.
Noukie schreef:Welkom Zamba!
Ik was idd verbaasd over je eerst post na het verhaal van SW, maar met je 2e post snap ik m beterSucces vandaag!
SW, echt een heftig verhaal.
CP, ben jij er nog uit gekomen met de KNHS?
en DR, dit weekend je kür toch?
AD, ik mag me over 2 weken melden in het ziekenhuis. Rijden gaat heerlijkHij was natuurlijk al fijn, maar na de APK nog weer beter. Ik rijd m nu zelfs zonder spoor en nog steeds springt ie wissels en loopt als een trein. Hij is wel een tikje brutaler, maar dat is oke.
Hoe gaat het met jouw moeders en kids?
Laura, had je al gesproken, maar Douwe rustig opbouwen dus. Hopelijk knapt ie snel weer goed op.