)Ik heb idd toen we de diagnose definitieve grasmaaier kregen, alle coupons op een gegeven moment weggemikt....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Ik ken je nog wel van het veulen topic 2018.
Winnie vond het allemaal wel prima en gezellig. Het baanverkennen nam mijn zenuwen wel weg en kon daardoor meer genieten van het hele NK fenomeen dan daarvoor. We mochten om 14.14 uur de ring in en Winnie was echt on fire, man wat een energie had die oude gek opeens
Ik ging voor de dood of de gladiolen dit NK en besloot het safe rijden aan de kant te schuiven in overleg met de bondscoach. Daardoor hadden we de eerste proef 2 dikke fouten ( hij sprong aan in galop in de eerste hoek en de laatste A-C lijn kon hij niet kiezen of hij nou wilde galopperen of draven of stilstaan
). Verder heel fijne proef kunnen rijden, we hadden dan ook van 2 juryleden over de 70%. Echter was de jury bij E minder gecharmeerd van ons en gaf ons 63%..... Een verschil van 7% op een NK is natuurlijk bizar en daardoor werd de kur op muziek door ons neus geboord
waar ik echt ontzettend van baalde....
Heb ik enorm veel geleerd, genoten, plezier gehad en mensen leren kennen? Absoluut wel
Dit neemt niemand ons meer af
Heb ook hele mooie cijfers op mijn protocollen staan met veel 7,5 en 8ens, eigenlijk alleen maar in het galop gedeelte. Misschien is het een kwestie van naam rijden, misschien een kwestie van smaak, misschien een kwestie van kilometers maken, i dont know
Volgende week hebben we nog de finale van de Witte van Moort Trophy waarbij we alsnog onze kur mogen rijden. Daar gaan we gewoon weer van genieten en daarna heerlijk Zz zwaar starten, onwijs veel zin in

)
wel lekker die afwisseling!Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
SW wat heftig wat is er gebeurd met Zara?
_Snow_White schreef:Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
Er was een nieuw pad in het bos en het was een beetje modderig, maar zag er niet heel gek uit.
Het bleek uiteindelijk toch moerasgrond te zijn en er vormde een zinkgat waar ze samen met haar moeder & de paarden vast kwamen te zitten. De brandweer was er snel, maar helaas was Zara al compleet ondergegaan en overleden.
sjonge dat denk je ook niet bij een wat modderig pad..
Nimber schreef:SW wat een bizar ongeval en wat heftig. Hoe is het met de moeder en de paarden? Hebben jullie vaak zoiets als een zinkhole?
_Snow_White schreef:Nimber schreef:Dr wat een belevenissen zo het NK. Super zuur van die Fries wat een hel moet het zijn voor de ruiter. Succes in het zzzwaar!
Er was een nieuw pad in het bos en het was een beetje modderig, maar zag er niet heel gek uit.
Het bleek uiteindelijk toch moerasgrond te zijn en er vormde een zinkgat waar ze samen met haar moeder & de paarden vast kwamen te zitten. De brandweer was er snel, maar helaas was Zara al compleet ondergegaan en overleden.
Succes vandaag!
Hij was natuurlijk al fijn, maar na de APK nog weer beter. Ik rijd m nu zelfs zonder spoor en nog steeds springt ie wissels en loopt als een trein. Hij is wel een tikje brutaler, maar dat is oke. Noukie schreef:Welkom Zamba!
Ik was idd verbaasd over je eerst post na het verhaal van SW, maar met je 2e post snap ik m beterSucces vandaag!
SW, echt een heftig verhaal.
CP, ben jij er nog uit gekomen met de KNHS?
en DR, dit weekend je kür toch?
AD, ik mag me over 2 weken melden in het ziekenhuis. Rijden gaat heerlijkHij was natuurlijk al fijn, maar na de APK nog weer beter. Ik rijd m nu zelfs zonder spoor en nog steeds springt ie wissels en loopt als een trein. Hij is wel een tikje brutaler, maar dat is oke.
Hoe gaat het met jouw moeders en kids?
Laura, had je al gesproken, maar Douwe rustig opbouwen dus. Hopelijk knapt ie snel weer goed op.
echt genieten wel 

) maar daardoor extra interessant om te volgen.

al enig ideee wat je met de kleintjes van dit jaar gaat doen en heb je ze alweer drachtig voor volgend jaar of niet?

jammer van je punten , waar was je gestart?
Super jammer maar wel naar verwachting. We hebben voor nu ons ZZZ debuut gepland staan begin november. Ik hoop dat het voor die tijd nog gaat lukken maar er is niet zoveel subtop in de buurt in de weekenden dat ik zelf ook kan helaas.

Wel zaten er enorm veel fouten nog in. Hij sprong aan in de uitgestrekte draf en op een halve volte halve baan?? Wisselde op de slangenvolte (iets dat hij echt nooit doet) en was heel erg moe. Het kost hem duidelijk veel energie, alle indrukken. Daardoor gaat hij helaas veel te diep lopen. Echt zonde want dat doet hij dus thuis echt nooit (behalve als hij echt moe is). Weer een kwestie van ervaring opdoen denk ik.... jury gaf aan dat het me echt een punt per onderdeel scheelde. Zonde. Minder moe en minder kijkerig zou fijn zijn
Ik krijg het er gewoon niet bij mijzelf in.

knappe pony!!
We zijn er met de les flink mee bezig maar tijdens de training probeer ik het toch een beetje met rust te laten.