Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ynskek schreef:Het is een 15 jarige nrps ruin. Heeft in het verleden L gelopen maar is de afgelopen 2 jaar kinderpony geweest. Braaf gereden maar niet scherp aan de hulpen...
Super braaf en een vriendelijk karakter
[ [url=m/lB0BKN.jpg]Afbeelding[/url] ]
ynskek schreef:Het is een 15 jarige nrps ruin. Heeft in het verleden L gelopen maar is de afgelopen 2 jaar kinderpony geweest. Braaf gereden maar niet scherp aan de hulpen...
Super braaf en een vriendelijk karakter
[ [url=m/lB0BKN.jpg]Afbeelding[/url] ]
chanelle14 schreef:Wat een gaaf dier zeg!
Pony die ik rijd komt 1 cm te kort om verder te mogen na het Z2. Niet dat ik verwacht dat ik zo ver zou kunnen komen, maar toch.![]()
Hier nu even een wedstrijdstop, want pony begint last te krijgen van de dracht. Nu dus een beetje stapwerk en afbouwen. Kan niet wachten todat alle veulens er zijn (8 stuks))!
saskiaojan schreef:Ynskek gefeliciteerd, leuk!
Ik meld me hier ook maar weer eens.... Mijn puppypony begint het goed te doen, 27 april, duurt nog even hebben we als t goed blijft gaan ons debuut.
Welkom alle nieuwe mensjes!
Zag een paar Harlingers en kruisingen voorbij komen! Mijn Prada is ook een haf kruising
[ [url=m/0CMhig.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mizsz_Kitty schreef:Ik ben vandaag weer gestart, eerste proef 1ste met 189 en 2de proef 187.
Heel fijn kunnen inrijden(gelukkig ook in een binnenbak) maar de wedstrijdbaan was best gehorig door de wind
Merrie sprong in eerste proef rechtst verkeerd aan op de volte, tweede proef verkeerd op de korte zijde linksom....
Nu B+9 en 5 maart nu weer wedstrijd. Hoop april dan l1 te kunnen starten.
ynskek schreef:Gisteravond een hele zoektocht naar een zadel dat voor de time being goed genoeg ligt... lastig met een hoge schoft en weinig spier maar wel rond gebouwd.
Heb dr denk ik 25 minuten op gezeten gewoon om ook even te voelen.
Hier zat ik er net 5 minuten op [ [url=m/gVo9iu.jpg]Afbeelding[/url] ]