Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lithya schreef:Met al die nieuwe maatregelen is flexibel springen niet echt aanlokkelijk. Dan heb je niet veel tijd om een paar sprongen te maken.
Lithya schreef:Ons clubtenue is ook officieel met een
zwart jasje en zwarte laarzen, maar heb er nog nooit iets over gehoord dat ik in hele andere kleuren start gelukkig.
Mooi dat de paarden zo fijn gingen Gomir.
Nou lekker gereden... heb Marijke gevraagd of ze een hindernis alsjeblieft wil verven of laten verdwijnen. Toen ik het parcours instapte merkte ik al dat hij daar wat op begon te klieren. Was de 2e van een dubbel. Hoe ik de 1e ronde er foutloos over ben gekomen... geen idee. In de barrage zat hij gelukkig niet.
2e ronde lukte hem het kunstje niet en viel een balk. Hij pakte verder wel mooi aan.
Met al die nieuwe maatregelen is flexibel springen niet echt aanlokkelijk. Dan heb je niet veel tijd om een paar sprongen te maken.
gomir schreef:Mick verliest zijn streken ook nooit he Laura![]()
Netjes Fly_high en Saraviavia!
Capriootje: in de B is barrage ook op stijl.
Ik heb alle paarden weer lekker op stal staan. Veulens gister gespeend en mijn nieuwe aanwinst is ook gearriveerd. Als alles komende dagen in de rust is verhuis ik ze naar de loopstal, maar dat durfde ik nu nog niet aanDraagmerrie vanmorgen weer terug gebracht naar VDL, heb ik straks weer ruimte voor het jonge spul wat binnenkort ook vast weer uit de wei komt.
Marijkeeee schreef:Oh ja logisch dat het filmpje het niet doen.. stom mijn FB is afgeschermd. Dus hierbij een nieuwe link: https://youtu.be/dDYeO_Hr3gA