ivy_power89 schreef:Cp112, 2 jaar uit de running, heftig!
Mag ik vragen wat de blessure was? Misschien heb ik nog hoop voor de mijne haha
Ze hadden hem definitief afgeschreven met een specefiek vorm van artrose.
Na 2 jaar hem zien verpieteren in de wei toch weer eens opgestapt. Hij liep goed, af en toe wat vaker en langer rijden en hij bleef goed.
Second opinion aangevraagd bij een andere kliniek. Klinisch helemaal goed incl buigproeven. Toen op de foto....
Helemaal niets, noppes, nada te zien. Werd goedgekeurd met allemaal 1tjes.
Op de foto's van de 2 jaar daarvoor was het hele gewricht troebel en ontstoken. Gaf geen goed beeld. De DA die de second opinion deed zei dat ze me niet zo'n diagnose hadden mogen geven maar het eerst eens aan hadden moeten kijken met een lange rust periode.
Hij heeft waarschijnlijk een trap gehad met daarbij fikse overbelasting (die tinkers laten geen pijn zien dus hij heeft maanden als niet jaren doorgelopen en daardoor was zijn hele gewricht geïrriteerd geraakt).
Maarja, intussen hadden we hem al geruind 
Maargoed, ik ben allang blij dat hij het weer doet. Binnenkort doe ik hem nog wel een keer op de foto. Gewoon voor m'n eigen gemoedsrust dat hij echt goed blijft ook nu we de training weer op het oude niveau hebben.
3 jaar geleden ging ik met hem naar zee (wij wonen in Drenthe) en dat was de eerste keer dat hij kreupel liep. Echt toen we daar waren en ik opstapte voor de rit...
Nu afgelopen weekend precies 3 jaar later gingen we voor de herkansing 

Heel mooi filmpje.
Met bijrijdster, ik was piloot 
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =691321674