Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anne_GTI schreef:Ik heb vandaag een paard stiekem op de foto gezet. Voelde heel dubbel. Paard van vriendin die vandaag haar eerste chemo had. Ze wordt ook niet weer beter. Ze had nog geen S&T foto's terwijl ze al een jaar Z start. Was al een tijd de bedoeling maar toen kreeg ze dus te horen dat ze ziek was. Als verrassing mooie foto's gemaakt en paard strak gevlochten en de gepoetst terwijl zij weg was.
Daarna thuis een potje zitten janken... ik denk dat ze heel blij verrast is als ze de foto's ziet maar ik vond het moeilijk om ze zonder haar te maken. *emo-modus weer uit*

Anne_GTI schreef:Ik heb nog weer wat geleerd vandaag. Wisten jullie dat als je een paard met een hartruisje hebt je hem nooit met pasta moet verdoven? Het risico dat ie dan dood neervalt is best groot. Wist ik niet.

Anne_GTI schreef:Ik heb nog weer wat geleerd vandaag. Wisten jullie dat als je een paard met een hartruisje hebt je hem nooit met pasta moet verdoven? Het risico dat ie dan dood neervalt is best groot. Wist ik niet.
Nou heeft die van mij geen hartruis maar het is wel handig om te weten

Nou heeft die van mij geen hartruis maar het is wel handig om te weten