Maar ach, ze organiseren veel en het is goedkoop dus ik mag eigenlijk niet klagen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ach, ze organiseren veel en het is goedkoop dus ik mag eigenlijk niet klagen! Goldie schreef:Was bij onze rijvereniging ook, maar echt strikt was het niet. Ik heb al die jaren gewoon in donkerblauw gereden en ik ging toch ook echt niet met een sjabrak met clublogo rijden. Heb er nooit wat over gehoord
Als ze moeilijk doen zou ik een andere rijvereniging zoeken
)
Ik heb nu ook pikeur en dat zit heerlijk en staat mooi.
Jasje koste toentertijd maar een paar tientjes
nou zo eentje vind ik vast niet weer

Heb nu wel ook een blauwe kask erbij, maar nog geen foto van in hele set. 

de simpele moest hij soms even kijken. Hij deed het verder echt keurig! De 'normale' hindernissen deed hij allemaal in 1x dus daar ben ik enorm blij mee
Er stonden 2 hindernissen in een gebroken lijn vrij kort achter elkaar en de achterste stond wel echt hoog voor ons doen, hij sprong hem gewoon keurig. Hij begint steeds stoerder te worden 

sprong hij alles? hier moest Des de eerste keer overal stil staan en naar kijken
)
springparcours ging al top, zonder twijfel alles gesprongen ook de hindernissen waar ik een weigering op verwachtte. De cross ging ook goed, lekker tempo, goed aantrekken op de sprongen en tegelijkertijd goed bij mij blijven. Mevrouw heeft er een handje van om als ze het leuk vind der eigen plan te trekken wat eindigt en HARD en STERK, das niet heel handig in een cross