Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is echt super tof om even vol gas te kunnen. Foto en filmcamera gaan ook gezellig mee 
jullie kletsen aardig door

josewoos schreef:jullie kletsen aardig door
![]()
Zag een mooie zwarte langskomen, staat je goed. Weet niet voor paard je zelf heb?
En ik werd spontaan jaloers toen ik las dat er iemand lekker de benen gaat strekken op het strand! Veel plezier!!!
@ Pantykous, spring je vaker bij Groenendaal?
Daar staat nu standaard parcours toch? Weet jij hoe het zit als je daar wil komen springen? Ik had al gemaild,maar daar werd ik niet wijzer van
Ik zou graag daar met mijn instructeur willen komej springen, maar kan ik dan de bak 'reserveren' ?
Weet jij dat toevallig? Anders bel ik ze morgen gewoon even hoor, maar toevallig dat ik net lees dat jij daar springt
Lithya schreef:Strand is echt gaaf!! 2 keer bij Julianadorp geweest en 2 keer in Andalusië!

Evel was weer... Heftig 

Anne_GTI schreef:Ik heb vandaag een paard stiekem op de foto gezet. Voelde heel dubbel. Paard van vriendin die vandaag haar eerste chemo had. Ze wordt ook niet weer beter. Ze had nog geen S&T foto's terwijl ze al een jaar Z start. Was al een tijd de bedoeling maar toen kreeg ze dus te horen dat ze ziek was. Als verrassing mooie foto's gemaakt en paard strak gevlochten en de gepoetst terwijl zij weg was.
Daarna thuis een potje zitten janken... ik denk dat ze heel blij verrast is als ze de foto's ziet maar ik vond het moeilijk om ze zonder haar te maken. *emo-modus weer uit*