@Nimber; wat fijn dat ze wat gevonden hebben bij Ice! Nouja fijn is niet het goede woord misschien maar je gevoel was in ieder geval goed. Hopelijk is hij nou snel weer de oude

@Laura; dat snap ik dat het nu even niet goed voelt met die corona weer, jammer hoor! Ook jammer dat je Illias moet laten castereren.. laat je hem daar wel gewoon staan? Wij gaan Guusje deze week naar huis halen.... Helaas is de opfok niet wat we er van gehoopt hadden en zie ik mijn paard steeds meer haar eigenwijze en bijdehande karakter verliezen. Echt jammer dat het zo gelopen is. Fijn dat het rijden goed ging op Douwe. Heb je alweer een wedstrijd gepland staan of nog even niet?
@Noukie; fijn dat de lijnen van de proef steeds beter gaan

@Nouvel; yes wat ontzettend leuk, gefeliciteerd met je winstpunt!

@Merel; wauw mooie punten zeg, gefeliciteerd

Hier gister weer para gestart na een lange tijd. Pffff was even weer inkomen. Ik merkte ook wel dat Winnie en ik allebei een beetje wedstrijd moe zijn want er zat in ons beiden niet veel puf. Eerste proef was ik derde met 66% en in de tweede proef tweede met 68%. Mega juryverschil van 20 punten maar dat heb ik altijd met een van deze juryleden helaas. We hebben in ieder geval weer een oefenrondje gehad voor het NK dus dat is wel fijn