Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lithya schreef:Nee Urielle, maag. Krijg er geen kilo aan. Krijgt 6 kilo biks. Loopt in het land en op stal onbeperkt kuil. Meer een gram te weinig dan te veel.
Zou wel oppassen voor maagzweren met zulke hoeveelheden maar misschien doe je dat al wel. 
Lithya schreef:Olie gaat niet. Heeft hij al gehad. Slobber neemt hij niet. Dan blijft er weinig over. Hij kreeg eerder maar 1 kilo. Hield hij het niet op vol. Overdreven? Als je een kanon onder je kont hebt. Ik heb een lammetje. Merken duidelijk verschil. Als de kilo's gaan komen, kan de brok worden afgebouwd.
en nog steeds was ze niet vooruit te branden.
Fijn vlot met rijden) 
super leuk rijden op het paard van stal eigenaresse. Dikke winstpunt gereden maar had ook paar 4'en. Toen ik moest wijken ging zij appeyement inzetten en ik moest afwenden ging zij travers lopen hahaha vet hard lachen! Jury zei ook het is misschien wel moeilijker om op een Z paard een L1 proef te rijden dan op een wat jonger paard. Ze is zo netjes opgeleid hihi wel erg gelachen. En ja Gomir, als ik geselecteerd wordt komt de startkaart er ook

Anne_GTI schreef:Leuk Elke. Herkenbaar ook. Als je ooit de kans krijgt om op een GP paard te rijden kom je nog meer onverwachte knopjes tegen. Dan is simpel rechtuit helemaal lastig.
Als je er een startkaart bij hebt kan je niet meer flexibel starten. Dat is wel een nadeel

Daar ga ik aankomende winter sneller mee beginnen, heb echt een werk gehad om hem weer op gewicht te krijgen.

).