Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wat balen van je debuut zeg…. Snap dat je daar even sip over bent. Heb je alweer iets anders staan of even afwachten wat de fysio zegt?
Jammer dat je niet gestart bent, zelfs ik ben nu heel benieuwd naar je wedstrijd debuut haha!

. Wat alleen niet helpt is dat ie snel op slot gaat in zn bubbel en dan is alle reactie zoek, dus ook de vlugger knop 
Hoe gaat het met je kur?
Woensdag echt heel fijn gereden, hij liet stukjes zulke fijne dingen zien. Leek ineens net echt
Gister was ie van mama, vandaag longe, dit weekend dus een dag bos hoop ik en de andere dag weer verder knutselen.
Terwijl als dat in de les gebeurt, word ik er wel even op gewezen dat hij prima even tijd mag hebben om op te starten, maar dat hij dan nog steeds wel gewoon op een been kan reageren oid. Dat zijn van die stomme ohja momenten..
Laura1982 schreef:Nou merel ik zeg echt niet slecht hoor 224 ik hoop op dat soort punten als we weer van starten.
Vandaag douwe weer gereden heerlijk in de regen hahaha. Hij deed het erg goed kon mijn been er mooi af houden en hij bleef lopen. Wissels gingen ook niet slecht en contra doet hij ook alweer best goed.
Deze temperaturen werken voor ons een stuk beter dan dat hele hete.