Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerste proef fijn gereden, maar 179.5 punten en net buiten de prijzen. Tweede proef veel fijner gereden, maar hier hadden we 169?! punten. Jury heeft voor mijn gevoel de hele proef niet zitten opletten, ik heb letterlijk nergens commentaar bij staan, dus wat er mis was weet ik niet. Ben na de tijd nog naar de jury gegaan om te vragen waarom ze zo laag had gepunt. Ze wist niet meer wie ik was (terwijl ik als laatste moest starten
) en de schrijfster zei dat ze het "lauw" vond. Hier kunnen we dus niks mee. Maar nog even een weekje lekker thuis starten en dan richting Australië

. De 14e start ik mijn L1 debuut. Heel veel zin in, maar ook spannend. Wijken is nog niet top bevestigd. Hij rommelt veel achter en na de tweede keer deze fysio laat hij niet veel verbetering zien wat de eerst keer wel was. Maar eens zoeken naar de oorzaak en gewoon voor de ervaring gaan starten
.

Iedere keer omdraaien en loeren. Later ook iedere keer hinniken. Het duurde even, uiteindelijk had ik haar redelijk bij de les.