Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol013 schreef:PSvanLot schreef:Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.
Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...
Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.
Mwah, als ik minder tijd hoef te besteden aan op wedstrijd gaan. Kan ik die tijd besteden aan naar clinics en andere activiteiten te gaan.
Dan word het misschien anders. Maar niet perse minder.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij de die hard wedstrijd ruiters is.
PSvanLot schreef:Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.
Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...
Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.
PSvanLot schreef:Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.
Caritas schreef:xRoossie95 schreef:Hier 159 puntenWelke jury had je?
xRoossie95 schreef:Caritas schreef:Punten van de 25e binnen, 166 punten en alleen op onderdelen 27, 28 en 29 commentaar.
Hier 159 puntenWelke jury had je?
mavantos schreef:Vind het niet netjes om hier de naam van de jury te noemen. Vind het ook niet leuk om te lezen dat als je lage punten hebt het wel ineens belangrijk is welke jury je had. Had dit even via PB gedaan als jullie het wel interessant vinden.
Als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen. Je krijgt niet zo maar zulke lage punten.
Yvank_ schreef:Niet netjes om de naam te noemen... Je krijgt in de L1 echt niet zomaar zulke punten... Als je voornamelijk op punt 27,28,29 commentaar hebt dan kun je er gerust vanuit gaan de basis écht niet op orde is... En dat het commentaar daar de hele proef van toepassing is.
Helemaal als je vaker zulke punten rijdt zou ik eerder het gaan zoeken in je eigen rijden met je instructeur om dit te verbeteren ipv de jury weg te zetten als ''bakt er niks van''....
urosa schreef:PSvanLot schreef:Ik had er net eentje met 162 in het M2...
Ai, dat ging dan waarschijnlijk niet zo goed![]()
lshannah, mooie meevaller dat je dan toch winst hebt gereden!
xRoossie95 schreef:Volgens mij (in ieder geval bij mij, maar ik lees het ook zo voor Caritas) - gaat het vooral om de 'teleurstelling' dat er weinig commentaar is. Zeker bij 'slechte' proeven lees ik graag wat er dan beter moet.
Als een vriendin van een andere stal ook officiële wedstrijd heeft gereden en zegt dat ze weinig commentaar heeft vraag ik ook altijd wie. Ben benieuwd of ze het dan bv consequent doen of 'geen zin meer hadden' of weet ik veel. Vandaar mijn interesse hier ook
wythlove schreef:Wij gaan vanavond naar een meetmoment. De eerste weer, meteen weer de zenuwen, die ik niet thuis heb. Ik vind voor beide wat te zeggen en vind dat de personen zelf moeten kiezen of ze online of elders gaan.wedstrijden hier zitten overigens ook bomvol.
xRoossie95 schreef:Ik zet mijn protocol ook altijd gewoon vol op internet. Zonder jury weg te krassen![]()
Misschien vind je dat dan ook niet netjes. Maar vandaar dat ik niet zo verschil er in zag.
edit; maar als je goede punten rijd, zie je zelf / je instructrice toch ook wat er goed gaat? Wat is dan het nut nog van commentaar? Kan je het net zo goed helemaal afschaffen toch?