Klinkt misschien stom, maar die winstpunten kan mij gestolen worden. Vanaf het Z vind ik dat pas belangrijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Hoi allemaal,
Ik kon niet echt een geschikte topic vinden voor vragen die bij mij opkomen voor mijn Nederlandse B debuut, hopelijk kan ik het hier kwijt?
Ik sta nu ingeschreven voor 1x B met barrage en 1x B zonder, begrijp ik het goed dat ik in beide parcours winstpunten kan rijden uiteraard mits foutloos en in goede stijl gereden?
Over rijstijl gesproken, wat kan ik hier ongeveer van verwachten? Ik heb inmiddels wat oefenspringen en trainingen op vreemd terrein gedaan en foutloos rijden en het midden van mijn hindernissen vinden is niet zo'n probleem :p maar hoe de rijstijl exact beoordeeld wordt tijdens een echte wedstrijd blijft voor mij een raadsel.
Ik heb al heel wat gestart nog voordat ik Nederland ben gaan wonen, nog officieel L gesprongen haha, maar ja, het was zodanig anders qua reglement, jurering enz. dat ik soms stomverbaasd ben over de meest doodgewone zaken hier. En dat was ook best heel erg lang geleden nu dat ik eraan zit te denken...