Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:28

whaha dat kan ook he,

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:12

Ik heb een keer gehad dat ik stopte na hindernis 9.. Ging rustig in stap over en wou afgroeten hoor ik ineens heel veel mensen roepen HINDERNIS 10!! HINDERNIS 10!! Had ik gewoon niet goed parcours gelopen en 1 hindernis vergeten... Dus ik aangaloperen en hop over de laatste hindernis. Ik was echt nét binnen de tijd.. Voelde me best een kneus toen! Als ik nu weer wedstrijden ga rijden loop ik héél goed parcours Knipoog

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:15

Ik ben eens doorgereden toen ik van hand moest veranderen.. Aan hhet midden tot het eind van de lange zijde roept me instructrice heel hard: VAN HAND VERANDEREN! ik wist niet hoe snel ik de pony toch dat kleine stukje van hand moest laten veranderen Clown

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:18

mijn allereerste springwedstrijd alles foutloos vergeet ik de laatste hindernis.Ik was de enigste met die pony die alles foutloos deed.hoe stom kan je wezen

Pinkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:55

ik had een onderlinge wedstrijd op me vorige manege met mijn jonge pony.
sprng ze aan in de verkeerde galop, dat deed ze echt nooit en nu dus wel *zucht*
Dus ik neem haar terug (tussen c en m aanspringen, e-b-e grote volte) springt ze weer verkeerd, dus ik naam haar nog een keer terug springt ze weer verkeerd!
Ik wil haar nog 1 x terug nemen, wordt ze kwaad dat ze niet door mag galoppeeren en galoppeerd ze keihard een heel rondje door de bak ipv de volte hehe Tong uitsteken
daarna wel terug kunnen nemen en me proefje afmaken.
O ja, en in hetzelfde proefje bij A gaan afwenden, me vriendin die voorlas roept stomverbaast: Wat doe je? Je moet een gebrokenlijn bij K... Tong uitsteken lol ik en zij helemaal dubbel

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:09

Monnie_ schreef:
Op de verkeerde wedstrijd aankomen ROFL

Haha! Haha! Haha! Haha! Sorry ik moest je wel ff uitlachen hoor Huilen van het lachen

Wij hebben heel vaak dat we spullen laten staan op dat ding boven de wielen van de trailer (geen idee hoe dat ding heet Clown ) . Daar leg ik dan cap, zweep e.d. op.... en dan rijden we gewoon weg om thuis tot de conclusie te komen dat we een paar spulletjes missen Bloos

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:30

Hihi leuke bloopers joh..!!
Nu de mijne:

Eerste dressuurwedstrijd op mijn paardje ze hadden een bak afgezet omdat onze bak heel groot is maar afgezet met pionnen...
Bij a was ik net uit de galop en ik moest bij de volgende letter(weet niet welke dat is) alweer van hand veranderen maar het was dus heel krap want mijn paard is nogal mega en ik reed zo om de pion heen en ging toen pas van hand veranderen.. Pling Gelukkig had de jury het niet gezien maar had mooi wel een 9.5 op dat stukje!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:51

Het was niet met wedstrijd maar met oefenspringen.
Mijn pony was bijna 4 jaar en had een enorm spring vermogen. Het was bij elke hindernis net een kanon dat zich afvuurde! het was een parcour van 80 cm en de pony sprong later gehoord rond de 1,30 er over heen. Omdat mijn pony toen de tijd nogal voorzichtig was dus en extreem rond over de hindernis sprong werd ik bij hindernis 1 al afgeschoten als een raket! Na de eerste hindernis lag ik er dus al naast, ik weer op gestapt, poging 2 weer werd ik afgeschoten! nou weer er op, poging 3 ja hoor weer werd ik afgeschoten! nou toen was ik het aardig zat ik dacht nog 1 keer en anders stop ik er mee (mijn moeder stond met haar handen voor der gezicht) eindelijk ging het goed de 4e keer. De rest van het parcour nam mijn pony ook nogal de ruimte maar ditmaal kon ik het wel uitzitten.

Ik ben ook 1 keer uitgebeld, pony had dus 3 keer gestopt op een muur, ik dacht je zal er over heen gaan kreng dus ik was uit gebeld en stuur hem er nog eens op af maar dan met flink wat meer vaart, pony sprong maar er stond een dubbel vlak achter die ik niet meer kon ontwijken dus daar ging ik ook over heen toen ging de bel nog een paar keer en was ik gediskwalificeerd Clown Haha!

edit, een meisje van onze stal was met haar pony op wedstrijd en die sprong de ring uit vervolgens over alle hekjes de andere ringen door, die maakte er een springwedstrijd van. En ze is ook weleens haar zadel vergeten toen heeft ze er 1 geleent

en ik kwam een keer iemand tegen op concour (die stond met de trailer naast me) die waren de pony vergeten, Kind dacht pa heeft hem in de trailer gezet en pa dacht kind heeft hem in de trailer gezet en kwam dus zonder aan.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:58

Mijn pony ging een keer plassen bij het groeten aan het begin van de proef daar stond ik dan, wachtend tot mijn pony klaar was. Gelukkig kon de jury er wel om lachen, voor de rest wel es hoofdstel vergeten, die konden min opa en oma toen gelukkig nog brengen.. ennuh verder wel es de verkeerde kant op gegaan enz. Ach iedereen heeft wel es zoiets.

horse12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:47

haha, ik had wel eens dat ik vier bakken mee nam in plaats van 1, de pony dacht dat ie niet genoeg ruimte had ofzo... Hij sloeg op hol en ik kon hem niet meer houden.

Heb ook al eens gehad dat ik even op een plekje reed waar ik even alleen was, en dat vond meneer niet leuk dus die ging in volle vaart tussen de trailers enz. door tot dat ie bij de andere kwam... dan schrik je toch wel even haha

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:51

ik reed voor het eerst met opmaat gemaakte leren laarzen hahaha nou ze waren veel te grooot
ik was nog best jong en ik was mijn beugel kwijt... VALT DIE LAARS UIT!!!

mijn vriendin haar eerste wedstrijd op haar nieuwe pony was ook zo n blunder buitenwedstrijd en de jury zat onder de parasol rijd ze de ring uit onder de parasollen door en alle coupons waaide weg Tong uitsteken

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:02

Haha! Wat een grappige blunders zitten er tussen zeg!

Wij printen meestal altijd even een routebeschrijving uit via Startlijsten.nl. Vorig jaar deden we dat dus ook weer, het was een indoorwedstrijd. Wij mooi de routerbeschrijving voor mijn moeder voorlezen, komen we midden in een woonwijk uit! Het was zondag morgen, dus ook geen hond die daar liep! Tong uitsteken Uiteindelijk wisten we nog paar mensen te strikken en hebben we hun gevraagd. Toch nog op het goede adres gekomen! Lachen

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:07

haha prachtig !!

Ik heb Vorige week mijn eerste spring wedstrijd gehad !! met mijn nieuwe paard..
Nartuurlijk super zenuwachtig enzo! Maar was dus in het parcour beland! ben ik net 3 hindernissen over, knapt mijn beugel riem Cool
tjha! wat moet je dan .. DOORRIJDEN !! haha Tong uitsteken Was k'ook nog foutloos en 2de Haha!

Wacht heb er een filmpje van Haha! ;; http://www.youtube.com/watch?v=Dh1zl0G9XHI

Hoor je mij zo schreeuwen ;; ja maar ik heb maar een beugel Tong uitsteken haha!

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:20

Haha, leuke blunders ROFL
Ik ben wel eens op een wedstrijd aangekomen, bleek dat ik mijn singel was vergeten.. Tsja, niet zo handig..

Op een andere wedstrijd had ik met springen een prijs gewonnen. Dus ik moest met mijn pony weer de baan in en daar wachten op mijn prijs. Mijn pony had ondertussen trek gekregen en heeft zo'n nep bloemstuk van de hindernis gehaald en gesloopt.. ROFL
Voelde me wel banketstaaf toen!!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:13

GerenGer schreef:
Haha! Wat een grappige blunders zitten er tussen zeg!

Wij printen meestal altijd even een routebeschrijving uit via Startlijsten.nl. Vorig jaar deden we dat dus ook weer, het was een indoorwedstrijd. Wij mooi de routerbeschrijving voor mijn moeder voorlezen, komen we midden in een woonwijk uit! Het was zondag morgen, dus ook geen hond die daar liep! Tong uitsteken Uiteindelijk wisten we nog paar mensen te strikken en hebben we hun gevraagd. Toch nog op het goede adres gekomen! Lachen

Zo hebben wij eens met zo'n routebeschrijving op het buitenconcours gestaan van de betreffende verenigign, toch een beetje jammer als het hartje winter is ROFL
Gelukkig hadden we het uiteindelijk nog gevonden, mocht mijn zusje later starten(die moest toen starten) en werd ze nog 2e ook Haha!

angelalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:42

haha

ik wou een keer van de trailer, na de inrij gedeelte zij iemand tegen mij je bent je cap vergeten, haha ik gauw weer terug gellukkig was ik nog dicht bij de trailer Bloos

of ik had net een nieuw bontje + anky dekje, dus samen best dik jah en mijn singel was al iets te klein =, knapte de singel aan 1 kant!! toch een singel van iemand anders kunnen lenen xd

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:47

CeesRinko schreef:
haha prachtig !!

Ik heb Vorige week mijn eerste spring wedstrijd gehad !! met mijn nieuwe paard..
Nartuurlijk super zenuwachtig enzo! Maar was dus in het parcour beland! ben ik net 3 hindernissen over, knapt mijn beugel riem Cool
tjha! wat moet je dan .. DOORRIJDEN !! haha Tong uitsteken Was k'ook nog foutloos en 2de Haha!

Wacht heb er een filmpje van Haha! ;; http://www.youtube.com/watch?v=Dh1zl0G9XHI

Hoor je mij zo schreeuwen ;; ja maar ik heb maar een beugel Tong uitsteken haha!

hahaha ROFL ik heb maar 1 beugel,.. maakt niet uit gewoon doorrijden ROFL

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:20

mijn paard ging zitten voor de hindernis, toen moest ik afstappen want hij bleef gewoon zitten Huilen van het lachen

2 dagen later stonden we in de Telegraaf met foto en al! Vork

xCondor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:23

paard aan de vrachtwagen vastgezet, paard werd aangeslingeld, paard gaat steigeren, ketting breekt, daar sta je dan Tong uitsteken
verder was hij wel heel lief op wedstrijd en al Lachen

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:48

zojuist gestart.. de eerste kwamen weer eens niet op dagen dus ik zo.. ik ga wel als eerste.
Ik stap vol goede moed de ring in, reed een redelijke proef, stap uit en zie tot mijn verbazing dat ik mijn peesbeschermers nog om heb....BALEN!! waarschijnlijk gediskwalificeert..
straks ff kijken maar ja..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:12

xCondor schreef:
paard aan de vrachtwagen vastgezet, paard werd aangeslingeld, paard gaat steigeren, ketting breekt, daar sta je dan Tong uitsteken
verder was hij wel heel lief op wedstrijd en al Lachen

Dat had ik bij LvL, alleen zei paard toen Doei, doei Ik was net m'n laarzen aan het aantrekken, dus op 1 sok en 1 laars er achteraan, ergens in een auto gesprongen en paard gaan zoeken.

Uiteindelijk kreeg ik hem op het terrein van een benzinepomp te pakken toen hij op het punt stond om over het slootje de snelweg op te springen Nagelbijten / Gniffelen Volgens mij ben ik nog nooit zo bang geweest...

LvL heb ik trouwens gereden met het paard van iemand anders, aangezien de mijne wss ergens onderuit was gegaan en een aantal wondjes had Ach gut

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 12:53

heb net mijn coupon opgehaald en met verbazing nergens diskwalificatie zien staan. had 186 punten jeuuhh. als commentaar stond erop geschreven; mooie combinatie.
en voor halthouden een groeten een 4 met daarachter; paard groet ook whahahahaha
gelukkig

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 13:15

Suzy_Q ze mogen je daar niet voor diskwalificeren.
Als de jury het binnen de eerste drie onderdelen ziet, dan mogen ze er wat van zeggen en moet je ze afdoen.
Zien ze het later, dan moeten ze je gewoon door laten rijden.
Je krijgt in beide gevallen -2 geloof ik, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:20

oh echt.. dus zo;n blunder is het ook nog niet..
Dank je voor je info. ik heb gehoord dat ik er voor gedist werd.. en zelfs -2 had ik me nog kunnen permiteren hahaha.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 15:34

Dat was eerst ook zo, maar dat is veranderd. Knipoog