Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Gedoe KNHS -> vertraging startkaartaanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:32

_Marleen_ schreef:
Scum schreef:
Dat denk ik wel Marleen. Als je gecontroleerd wordt heb je een probleem.

Ik heb penningmeester gebeld en zij wist niets van zo'n regel...? Ze zei: ze mag alleen 3 dagen niet zweten. Het is maandag en die a.s. zondag is wedstrijd... Als zij dat zegt ga ik gewoon op wedstrijd die zondag... mocht er controle o.i.d. zijn is het niet mijn schuld... zelf weet ik nl niets van zulke regels omdat ik nog nooit knhs wedstrijden gereden heb..

xxx

Dat heb je dan toch verkeerd begrepen. De KNHS reglementen zijn gewoon terug te vinden op internet en deze regel van 10 dagen bestaat wel degelijk. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat je die regels kent als jij graag wedstrijden wilt gaan rijden. Als je gecontroleerd wordt mag je gewoon niet starten en wordt dat doorgegeven aan de KNHS. Je kunt natuurlijk op eigen verantwoordelijkheid toch de gok nemen dat je niet gecontroleerd wordt en evengoed starten.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:34

Ik heb vorige week een startkaart aangevraagd, en die heb ik vandaag binnen gekregen.
Ook de startkaart die ik 10 jan. aangevraagd heb, is nu netjes binnen! JOEPIEEE !! Haha!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:16

Mexxuna schreef:
Ik heb vorige week een startkaart aangevraagd, en die heb ik vandaag binnen gekregen.
Ook de startkaart die ik 10 jan. aangevraagd heb, is nu netjes binnen! JOEPIEEE !! Haha!

Mmmmm, heb de mijne 2 weken geleden aangevraagd en nog niets binnen...... maakte me er niet zo druk om omdat het bij iedereen zo lang duurt maar als jij hem vorige week al aangevraagd hebt en hij is nu al binnen..... Wacht het weekend nog ff af en heb ik hem dan nog niet dan ga ik ook maar eens aan het bellen......

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:12

Scum schreef:
_Marleen_ schreef:
Ik heb penningmeester gebeld en zij wist niets van zo'n regel...? Ze zei: ze mag alleen 3 dagen niet zweten. Het is maandag en die a.s. zondag is wedstrijd... Als zij dat zegt ga ik gewoon op wedstrijd die zondag... mocht er controle o.i.d. zijn is het niet mijn schuld... zelf weet ik nl niets van zulke regels omdat ik nog nooit knhs wedstrijden gereden heb..

xxx

Dat heb je dan toch verkeerd begrepen. De KNHS reglementen zijn gewoon terug te vinden op internet en deze regel van 10 dagen bestaat wel degelijk. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat je die regels kent als jij graag wedstrijden wilt gaan rijden. Als je gecontroleerd wordt mag je gewoon niet starten en wordt dat doorgegeven aan de KNHS. Je kunt natuurlijk op eigen verantwoordelijkheid toch de gok nemen dat je niet gecontroleerd wordt en evengoed starten.

Het is geen 10 dagen maar 7 dagen. Deze regel staat inderdaad in het wedstrijdreglement. En je bent zelf aansprakelijk als je iets doet wat tegen de reglementen ingaat, elke startkaarthouder behoort kennis te hebben van de reglementen, ze zijn voor iedereen inzichtelijk en als je geen internet zou hebben, zijn ze ook nog te bestellen zodat je een papieren versie in je bezit krijgt.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:18

Marije_jiplover schreef:
Het is geen 10 dagen maar 7 dagen. Deze regel staat inderdaad in het wedstrijdreglement. En je bent zelf aansprakelijk als je iets doet wat tegen de reglementen ingaat, elke startkaarthouder behoort kennis te hebben van de reglementen, ze zijn voor iedereen inzichtelijk en als je geen internet zou hebben, zijn ze ook nog te bestellen zodat je een papieren versie in je bezit krijgt.

Heey

In de reglementen zie ik alleen dit staan...??!

Dit stond tussen de reglementen: (pag 29/49)
c. Een vaccinatie dient minimaal 6 dagen voor de wedstrijd te zijn toegediend.

de 5e wordt ze geent en de wedstrijd is de 11e dus dan zou het precies passen..

xxx

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:25

Het zou kunnen dat in de reglementen per 1-4-2007 het een dag korter is geworden, daar heb ik inderdaad wel iets over gehoord. Maar in het reglement dat geldt tot 1 april van dit jaar weet ik zeker dat het 7 dagen is (heb het nl een keer opgezocht voor onze dierenarts, die van deze regel ook niets wist).
En tja, wat je doet moet je zelf weten. Is er geen mogelijkheid om haar morgen te laten enten? Dan weet je zeker dat je goed zit. En anders hopen dat je geen controle krijgt, maar dat risico is dus geheel aan jezelf.

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:47

ik heb ze dinsdag gemailt.. en ze zouden uiterlijk donderdag op de posst doen... en vandaag donderdag is die binnen gekomenn jeaahh :>

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:50

Marije_jiplover schreef:
Het zou kunnen dat in de reglementen per 1-4-2007 het een dag korter is geworden, daar heb ik inderdaad wel iets over gehoord. Maar in het reglement dat geldt tot 1 april van dit jaar weet ik zeker dat het 7 dagen is (heb het nl een keer opgezocht voor onze dierenarts, die van deze regel ook niets wist).
En tja, wat je doet moet je zelf weten. Is er geen mogelijkheid om haar morgen te laten enten? Dan weet je zeker dat je goed zit. En anders hopen dat je geen controle krijgt, maar dat risico is dus geheel aan jezelf.

Nee de da had niet eerder tijd, maandag was het vroegst.

Laten we nu maar weer ontopic gaan Knipoog

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:07

Mexxuna schreef:

WOW dat is snel...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:29

Mexxuna schreef:

Grrr en van min startkaart nog steeds geen spoor hoor. Ik had hem ook beter pas in januari aan kunnen vragen dan had ik hem nu gehad.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 08:41

Nu moet ik wel zeggen dat de startkaart die ik vorige week had aangevraagd, dat ik de oude startkaart meegefaxt had, we hadden nl al een combinatie nummer.
Ik wacht nu nog op één startkaart! Lachen Die ook vorige week is aangevraagd.

vbps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:45

Pff, ik wacht nou ook al 3 weken. Ik hoop dat ze daar echt hun best doen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:50

hoe is het momenteel met de 'wachttijd' Nagelbijten / Gniffelen
want als het geen maanden gaat duren ga ik ook maar eens aanvragen denk ik Clown Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:10

Mexxuna schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat de startkaart die ik vorige week had aangevraagd, dat ik de oude startkaart meegefaxt had, we hadden nl al een combinatie nummer.
Ik wacht nu nog op één startkaart! Lachen Die ook vorige week is aangevraagd.

Ah, okay, wij zijn een nieuwe combinatie, misschien daarom. Ik kreeg net een mailtje dat ze hem woensdag as opsturen naar de vereniging.
*en ik moet er eigenlijk nog een, maar denk dat ik die maar laat tot volgend jaar, heb genoeg gezever gehad voor dit jaar..*

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:49

Yippiej Mijn startkaart en Coupons lagen gisteren op de mat...
Eindelijk na 4 maanden wachten ik heb begin oktober mijn aanvraag verstuurd maar ik kan nu eindelijk gaan starten....
ik hoop dat de spullen voor iedereen in dit topic ook snel binnenkomen...

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 21:10

Urielle schreef:
Mexxuna schreef:

Grrr en van min startkaart nog steeds geen spoor hoor. Ik had hem ook beter pas in januari aan kunnen vragen dan had ik hem nu gehad.

Dat idee krijg ik ook bij de aanvraag van mijn startkaart.
Hopen dat alles nu snel komt

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 21:56

Heb mn moeder vandaag weer laten bellen na de KNHS, krijg morgen een blanco coupon opgestuurd zodat ik zondag kan starten! Haha! En dan komt na woensdag mijn starktaart!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:12

Mooi dat je zo goed geholpen bent

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:14

Ik kom er trouwens net achter dat m'n entingen niet kloppen, maar ik heb nog geen bericht van de KNHS gehad dat mijn startkaartaanvraag daardoor niet goed zou zijn ( hij is iets voor kerst op de bus gegaan )
Iemand enig idee hoe dit kan lopen?
De veearts word trouwens morgen dan even gebeld Knipoog

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 07:40

De KNHS kijkt bij de startkaartaanvraag niet naar de entingen. Als je een wedstrijd rijdt en het klopt niet kan je de toegang tot de ring worden ontzegd..... dwz niet starten!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 07:51

Mijn startkaart is trouwens al binnen, maar nog steeds geen antwoord op mijn mail.................. ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:12

Ik wacht er nog op één.. maar die mag wel wachten, moet nl eerst winst rijden in het L2 met mijn haffie!! Lachen
Dan mag ik de andere ook L2 starten!

Ik kan i.i.g. 16 feb aan de start met 2 paarden! Lachen

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:08

ik heb mijn aanvraag vandaag op gestuurd had wel een combinatie nummer hebben jullie enig idee hoelang dit gaat duren ?

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:23

dyaco schreef:
ik heb mijn aanvraag vandaag op gestuurd had wel een combinatie nummer hebben jullie enig idee hoelang dit gaat duren ?

bij mij een week..
maar er zijn er hier ook die al 4 weken wachten... Bloos

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 09:15

oversized schreef:
De KNHS kijkt bij de startkaartaanvraag niet naar de entingen. Als je een wedstrijd rijdt en het klopt niet kan je de toegang tot de ring worden ontzegd..... dwz niet starten!

Oke, bedankt Lachen