Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janne schreef:mm denk niet dat ik dan nog wakker ben lang leven de video
MissSisa schreef:meiske16 schreef:whahha ik wou al zeggen,want om heel eerlijk te zijn kon ik me niet helemaal voorstellen dat hij ineens de WB zou winnen, nee die gaat Meredith winnen
Daarom.........![]()
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.............
Bonnie_Fan schreef:Alle vertrouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar toch heel stiekem wel doodzenuwachtig!
Kimble schreef:Snik snotter huil!!!
Had ik de video netjes ingesteld voor vanmiddag, is ie niet aangegaan. Ik neem altijd alles op met die video. Altijd gaat het goed en nu gebeurd er dit.
Gelukkig heb ik een lieve moeder die de video nog voor me aan gezet heeft. Ik heb het dus van ongeveer de halve kur van Edward.
Wat heb ik ervoor gemist??? Kan iemand me dat even vertellen.
MissSisa schreef:Kimble schreef:Snik snotter huil!!!
Had ik de video netjes ingesteld voor vanmiddag, is ie niet aangegaan. Ik neem altijd alles op met die video. Altijd gaat het goed en nu gebeurd er dit.
Gelukkig heb ik een lieve moeder die de video nog voor me aan gezet heeft. Ik heb het dus van ongeveer de halve kur van Edward.
Wat heb ik ervoor gemist??? Kan iemand me dat even vertellen.
Je hebt gemist:
Sven Rothenberger.
Robert Dover.
Debbie McDonnald.
Maar als je het topic door leest dan heb je een aardig beeld van hoe ze door de baan gingen.
MissSisa schreef:Bonnie_Fan schreef:Alle vertrouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar toch heel stiekem wel doodzenuwachtig!
Maar denk erom dat er nog vele andere zijn die zeker deze rpijs willen winnen. Pessoa, Beerbaum, Skelton en vele van dit soort ruiters. Zij zullen het Meredith niet makkelijk maken.
Maar ja wie weet wint ze het gewoon.Zou natuurlijk leuk zijn.........