Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
livo schreef:Vinden jullie niet dat de almelose ruiterdagen een beetje opgeblazen worden...men vraagt onwijs veel inschrijfgeld terwijl er een parcours van niks in staat..bij de B zat bij de dubbel de tape er nog aan waarschijnlijk van het schilderen (wat mij niet heel recent leek gebeurd)
gelukkig was het de moeite waard en zijn we met een prijs in huis gekomen vandaag anders was t toch een beetje zonde....
michele schreef:livo schreef:Vinden jullie niet dat de almelose ruiterdagen een beetje opgeblazen worden...men vraagt onwijs veel inschrijfgeld terwijl er een parcours van niks in staat..bij de B zat bij de dubbel de tape er nog aan waarschijnlijk van het schilderen (wat mij niet heel recent leek gebeurd)
gelukkig was het de moeite waard en zijn we met een prijs in huis gekomen vandaag anders was t toch een beetje zonde....
inschrijfgeld opzich valt toch wel mee, oke de stalling e.d dat is aardig aan de prijs maar goed bij ons zien we het dan ook meer als vakantiedan alleen wedstrijdrijden.
Het is de hele week juist gezellig en nu met het mooie weer is toch fantastisch.
doubledream schreef:helemaal niemand?
doubledream schreef:helemaal niemand?
AlexAuto schreef:doubledream schreef:helemaal niemand?
Hee Doubledream,
Foto's komen eraan maar ik heb het echt ongelovelijk druk. Vanmiddag heb ik nog wat foto's gesorteerd (ik moest naar school en zat toch maar te niksen in de trein); met een beetje mazzel staan ze vannacht online (kijk maar rond 01:00 uur op de fotosite).
livo schreef:Joehoe ik sta er ook bij...jammerdat t een beetje een kromme sprong is...
vinci schreef:livo schreef:Joehoe ik sta er ook bij...jammerdat t een beetje een kromme sprong is...
kromme sprong? ik kijken op de site, maar ik zie niet zo snel een kromme sprong!
Powerlover schreef:go go Michelle_85! Gaat goed he met Pasteurtje!?