Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeJe schreef:Ja, je begint het je af te vragen... De leden hebben de KNHS nodig, maar een KNHS kan niet zonder leden... We blijven dus in een kringetje ronddraaien, maar oplossingen zijn nog ver te zoeken. Komt toch veel voor dat "bestuurders" een beetje feeling gaan missen met hun achterban.
En een pakkende actie...?Als jurylid iedereen supersnel laten promoveren door per proef standaard 3 winstpunten gratis en voor niks te verstrekken...? Maar dan krijg je weer andere problemen denk ik/weet ik zeker.... ach het was een idee
Kitty schreef:Lielle, weet je wel hoe gevaarlijk alleen een string en BH zijn?
Daar moet toch nog wel een bodyprotector bij om.
En een gebitsbeschermer omdat een kopstoot zo gemaakt is.
En bij de heren (ook met string en BH?) een tok voor. Je weet maar nooit...
GeJe schreef:Ja, je begint het je af te vragen... De leden hebben de KNHS nodig, maar een KNHS kan niet zonder leden... We blijven dus in een kringetje ronddraaien, maar oplossingen zijn nog ver te zoeken. Komt toch veel voor dat "bestuurders" een beetje feeling gaan missen met hun achterban.
Kitty schreef:Waarom staat hierover eigenlijk niets op de site van de KNHS?
Lijkt me de meest logische plek om de leden op de hoogte te stellen van plannen en reeds in uitvoering zijnde plannen.
yokie schreef:KNHS nieuws:
De vergadering op 15 december zal gaan over de nieuwbouwplannen. De hoed staat niet op de agenda.
Maar.. de reden waarom de hoed niet op de agenda staat.... is omdat volgens de voorzitter van de ledenraad het besluit al is genomen: dus per 1 april 2005 algehele verplichting per 01/04/2005, dus ook.. tot en met de ZZ-Z!!!
Maar de FNRS is hiervan nog niet overtuigd... (wat hebben die hier uberhaupt mee van doen, grrr).
De verwarring is compleet!!!
Ik krijg zo spoedig mogelijk de stukken toegezonden (het was nu nog te vroeg in de planning...), dus de agenda en bijbehorende stukken.
De vergadering is wel bij te wonen, maar alleen als toehoorder. Je mag wel een ingezonden stuk sturen...
....
RanouK schreef::(:(
Het KNHS gaat het zich nog berouwen....
Lovely schreef:We hebben het er al eerder over gehad hier op bokt, maar dat topic kan ik niet meer vinden. CGJ had toen wel goeie plannen.