@Robbie: Wat jammer! Hopelijk voel je jezelf snel beter.
@Spikkel: Heel vervelend, dat is het jammere van de dubbel tellers af en toe... ik heb het er recent nog met iemand over gehad, en als je denk dat je iets van een 4 gaat rijden voor iets zoals je wijken, draai een volte en doe het opnieuw. Je krijgt dan misschien een -2, maar dan heb je wel de kans om het opnieuw te doen en alsnog een 8 te rijden. Dan is -2 alsnog een 6. Plus, daar leer jij en je paard ook van ipv gewoon beetje survivalen tijdens de proef! Heb het zelf ook nog gedaan dit weekend in het ZZL met eentje. Kreeg zelfs nog complimenten erover van de jury, en die zei ook dat ze hetzelfde hadden gedaan.
@Wendy: Leuke foto's! Goed bezig. Ben benieuwd naar je punten. Vanaf de momentopnames ziet het er goed uit!
Ik was vandaag in Neerijnen weer ZZ-Z starten met die vos van mij, en we hebben het netjes afgesloten met 2 winstpunten en een 1e en 2e prijs. Wel een paar domme foutjes. Eerste proef heb ik heel erg safe gereden dus miste wat expressie en af en toe kroop hij iets achter mijn been waardoor hij aan de voorkant wat dubbel klapt wat erg zonde is. Alsnog netjes eerste geworden met 62,628%. Tweede proef kreeg ik de suggestie van de jury om hem gewoon iets meer van mij af te rijden en gewoon wat meer gas te geven wat ik over het algemeen meestal wel doe in de tweede proef. Ging heel erg goed, alleen aan het einde in mijn dubbel tellers maakte ik tijdens mijn wissels om de 4 een telfout, en om de 3 liet ik hem net uit de galop vallen in de hoek, nét voor H waardoor het helaas nog bij dat stuk van mijn proef hoorde, ipv de overgang naar draf bij C. Vooral die laatste was jammer, want de cijfers voor deze lijn werden door beide jury's natuurlijk gewijzigd van een 8,0 naar een 5,0. Maar alsnog een 2e plek en als ik rekende en die fout niet had gemaakt had die proef 64,5% opgeleverd dus als ik geen ei was geweest

EDIT: @Nimber: Jammer dat je nog zo met die Corona zit... lijkt mij erg zwaar! Had je wel beetje commentaar waar je wat mee on van de jury of niet?