Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Dala gefeliciteerd! Super zeg!!
Ik zie dat jij wel de aanvullende opmerkingen op je protocol hebt (de toelichting per onderdeel; takt, regelmaat e.d.), ik heb dat bij het nieuwe systeem niet? Meer mensen die dat hebben?
Anderen ook gefeliciteerd met de punten!
SweetVanille schreef:xSannee schreef:Dala gefeliciteerd! Super zeg!!
Ik zie dat jij wel de aanvullende opmerkingen op je protocol hebt (de toelichting per onderdeel; takt, regelmaat e.d.), ik heb dat bij het nieuwe systeem niet? Meer mensen die dat hebben?
Anderen ook gefeliciteerd met de punten!
Zou wel moeten, is standaard bij de nieuwe protocollen
Blacksquad schreef:Wauwie, goede punten!
Ik baal even: 2x op rij geen winstpunt en alleen maar negatief commentaar (letter geen positief woord), daarvoor 4x wel winst met leuke, fijne commentaren. En de proeven zelf zijn niet aanzienlijk anders. Weinig motiverend zo
linda2008 schreef:Blacksquad schreef:Wauwie, goede punten!
Ik baal even: 2x op rij geen winstpunt en alleen maar negatief commentaar (letter geen positief woord), daarvoor 4x wel winst met leuke, fijne commentaren. En de proeven zelf zijn niet aanzienlijk anders. Weinig motiverend zo
Ik heb dit ook gehad, ik begon het bijna een stomme jurysport te vinden (terwijl ik normaal echt niet zo denk, op uitzonderingen na). Een jurylid van bokt heeft toen even met mij meegekeken. Naar de goede en de slechte proeven en ik kon zelf niet veel verschil ontdekken maar zij kon wel duidelijk aangeven waardoor ik nu waarschijnlijk lagere punten reed. Het was dus toch een dip in mijn rijden, ook al voelde dat voor mij niet zo.... wellicht is er voor jou ook iemand die even mee wil kijken naar het verschil?