Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:32

Gefeliciteerd Urosa en Dala met jullie mooie punten!

Fijn dat we toch met 1 in de baan mogen zijn. Ben inderdaad nog wel benieuwd of een filmer is toegestaan. Zou je toch wel denken. Maximale groepsgrote is toch 2? Of geldt dat alleen voor buiten?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:32

xSannee schreef:
Dala gefeliciteerd! Super zeg!!

Ik zie dat jij wel de aanvullende opmerkingen op je protocol hebt (de toelichting per onderdeel; takt, regelmaat e.d.), ik heb dat bij het nieuwe systeem niet? Meer mensen die dat hebben?

Anderen ook gefeliciteerd met de punten!

Zou wel moeten, is standaard bij de nieuwe protocollen

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:34

SweetVanille schreef:
xSannee schreef:
Dala gefeliciteerd! Super zeg!!

Ik zie dat jij wel de aanvullende opmerkingen op je protocol hebt (de toelichting per onderdeel; takt, regelmaat e.d.), ik heb dat bij het nieuwe systeem niet? Meer mensen die dat hebben?

Anderen ook gefeliciteerd met de punten!

Zou wel moeten, is standaard bij de nieuwe protocollen

Oh wat gek! Ik heb nu al 2 protocollen terug zonder die toevoegingen. Ik zie het zowel op m'n telefoon als op m'n laptop niet!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:36

De proeven zijn voor het online starten zonder het onderstrepen. Gewoon zoals voorheen, enkel opmerkingen plaatsen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:37

Oke thanks PS! *D
Ik miste het niet echt, maar zag het nu bij Dala wel staan dus vroeg het me even af haha!

Had in het "oude" online systeem (dus protocol bij mijn klasseringen inzien) wel onderstrepingen.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:43

Gefeliciteerd met jullie winstpunten snorkel en urosa! Wat een monster score Dala!

Ik ben heel blij dat we gewoon weer binnen mogen :D

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:13

Wat een mega punten zie ik langskomen, gefeliciteerd!

Ik heb net eindelijk een account aan kunnen maken met hulp van de klantenservice. Het filmpje van zondag heb ik meteen geupload en nu is het wachten. Spannend.... de aanleuing wordt steeds stabieler maar je ziet nog steeds dat het een aardige "groen"paard is en de AC lijn een uitdaging is.

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:13

Uiteindelijk mijn punten van 5 December net terug, met 211 punten 8-)
Ik weet niet of het mogelijk word te filmen met de lockdown dus blij met de 3 punten :P

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:14

Gefeliciteerd Sott!!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:18

Wauw super Sott! Knap hoor.

Mijn punten zijn er ook, een nette winstpunt met 186. Teller staat nu op L2+4!

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 08:53

Wat een geweldige punten komen voorbij. En sommige t lange wachten absoluut waard.
Gefeliciteerd!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 11:59

Ik kom me ook in dit topic melden :D Aankomend weekend ga ik weer filmen en dan voor het eerst via dit platform. Nog eventjes een proefje kopen vandaag of morgen :)

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:10

Morgen kan ik er 's middags even tussen uit op mn werk. Ik hoop dat het dan rustig is op stal. En dan gaan we toch weer proefje doen *\o/*

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 14:45

Mooie punten komen er voorbij, gefeliciteerd.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 16:37

Prachtige punten, allemaal gefeliciteerd! :D Al helemaal die 200+ scores, echt supergaaf!

Ik hoop maandagavond te filmen, wordt voor ons de eerste keer met het nieuwe systeem!

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 17:11

Wauwie, goede punten!

Ik baal even: 2x op rij geen winstpunt en alleen maar negatief commentaar (letterlijk geen positief woord), daarvoor 4x wel winst met leuke, fijne commentaren. En de proeven zelf zijn niet aanzienlijk anders. Weinig motiverend zo -O-
Laatst bijgewerkt door Blacksquad op 16-12-20 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 17:22

Blacksquad schreef:
Wauwie, goede punten!

Ik baal even: 2x op rij geen winstpunt en alleen maar negatief commentaar (letter geen positief woord), daarvoor 4x wel winst met leuke, fijne commentaren. En de proeven zelf zijn niet aanzienlijk anders. Weinig motiverend zo -O-

Ik heb dit ook gehad, ik begon het bijna een stomme jurysport te vinden (terwijl ik normaal echt niet zo denk, op uitzonderingen na). Een jurylid van bokt heeft toen even met mij meegekeken. Naar de goede en de slechte proeven en ik kon zelf niet veel verschil ontdekken maar zij kon wel duidelijk aangeven waardoor ik nu waarschijnlijk lagere punten reed. Het was dus toch een dip in mijn rijden, ook al voelde dat voor mij niet zo.... wellicht is er voor jou ook iemand die even mee wil kijken naar het verschil? :(:)

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 17:34

linda2008 schreef:
Blacksquad schreef:
Wauwie, goede punten!

Ik baal even: 2x op rij geen winstpunt en alleen maar negatief commentaar (letter geen positief woord), daarvoor 4x wel winst met leuke, fijne commentaren. En de proeven zelf zijn niet aanzienlijk anders. Weinig motiverend zo -O-

Ik heb dit ook gehad, ik begon het bijna een stomme jurysport te vinden (terwijl ik normaal echt niet zo denk, op uitzonderingen na). Een jurylid van bokt heeft toen even met mij meegekeken. Naar de goede en de slechte proeven en ik kon zelf niet veel verschil ontdekken maar zij kon wel duidelijk aangeven waardoor ik nu waarschijnlijk lagere punten reed. Het was dus toch een dip in mijn rijden, ook al voelde dat voor mij niet zo.... wellicht is er voor jou ook iemand die even mee wil kijken naar het verschil? :(:)

Ja, goede tip! Af en toe teleurstelling hoort er ook bij :j
En herken de opmerkingen op zich wel, maar valt me op dat het ene jurylid toch meer nadruk legt op bepaalde aspecten dan de ander. We gaan rustig doortrainen :o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:12

Ik kijk ook wel eens met mensen mee, dan geef ik heel uitgebreid aan wat ik zie en wat dus het gevolg kan zijn bij een jury. Dat is echt a4tjes vol als ik alles op zou schrijven. Een jury of onbekende weet niet hoe het hiervoor ginf en zelf ga je vaak vergelijken. Zowel de goede kant op als de slechte. Probeer eens de proeven te bekijken met de bril van die jury op, ook degene waar je hogere punten hebt gehaald. Zie je daar hetzelfde? Of was het daar toch beter? Gewoon doortrainen en anders eens voor jezelf bedenken dat je elk jaar wel een jurylid treft die strenger is, nu alleen na elkaar omdat je vaak mee kan doen en net de pech hebt 2 keer achter elkaar. Maar je treft er ook altijd wel 1 of 2 die te soepel zijn. Gemiddeld klopt het wel over een seizoen. Het gevoel is heel naar, dat snap Ik, maar volgende keer ga je laten zien dat je erop getraind hebt en het wel goed gaat! Zet hem op!

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:19

Dankje MyWishMax, goede inzichten inderdaad. Het is ook beetje wennen, nooit wedstrijden gereden (zelfs nooit een wedstrijd gezien haha) en nu voor het eerst online gestart. Dan heb je ook weinig vergelijkingsmateriaal en is het even lastig om in perspectief te zien allemaal O:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:37

Oh iedereen heeft die baalmomenten wel hoor! Zelfs na tig jaar wedstrijden nog wel. Komt goed, lekker trainen en trots op mezelf zijn dat je ze nu wel rijdt.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:17

Oh hier zeker ook! Ik zat laatst m'n L1 uitslagen is te bekijken, eigenlijk allemaal een winstpunt en dan ineens eentje waar we 167 gereden hebben :=

Dus niet te lang mee zitten, lekker frisse moed en doortrainen :D

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:36

Vraagje voor de juryleden!

Hoe vaak kijken jullie of er een proefje is wat je kunt beoordelen, of krijg je hier melding van?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:37

Dat is heel erg wisselend. Je krijgt een mail dat er wat klaarstaat in het programma.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:37

SweetVanille schreef:
Vraagje voor de juryleden!

Hoe vaak kijken jullie of er een proefje is wat je kunt beoordelen, of krijg je hier melding van?

Je krijgt een mail als er proeven zijn klaar gezet.