[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 18:26

Ik ben net weer terug van een geweldige vakantie in IJsland. Ik wil terug

Op de foto zie je ons onder politiebegeleiding met de kudde (totaal 80 paarden inclusief rijpaarden) door de stad gaan

Afbeelding

Ik zag dat het over bitten ging. Ik rijd dressuur met een trust flexi soft en springen met een strenger 3 in 1 onderleggers

Qua dekens heb ik amigo en helaas zit ze nu tussen 195 en 205 in. Onhandig

En mijn geweldige nieuws van vandaag: ik mag gaan opbouwen *\o/* *\o/* *\o/*

gomir

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:49

Wat een gave foto Joki!
Als ik ooit nog eens op vakantie ga lijkt Ijsland mij ook wel wat, maar de eerste vakantie gaat naar Finland en Lapland geloof ik :+

Geen outdoor geldrop voor ons, beetje te ver weg :=
Hier is alles klaar voor Outdoor Tolbert, 6 paarden gewassen, morgenochtend nog even 3 opvlechten en dan staat alles er strak voor! Nu maar hopen dat het een beetje wil, voorbereiding was door omstandigheden wat minder optimaal.

Dekens doe ik nog niet aan, heb alleen de paarden die komende dagen concours lopen onder dunne zomerdeken staan. Zijn er al 3 op de nominatie om binnenkort te scheren, moet er nog niet aan denken, maar denk niet dat we er onderuit komen :=

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:27

Capriootje schreef:
Dankje! Ik zat ook te kijken naar Veredus en Zandona.
Welke maat heb jij van veredus? Paard is 1,73 en heeft lange/slanke benen. Zal dan M te kort zijn ? Denk dat ik dan L moet hebben?

Ik heb voor mijn merrie van 1.73 maat L :j

Afbeelding

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 08:06

Leuk topic! Mag ik mij hier ook melden? :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 08:14

Dankjewel! Denk dat ik ook L nodig heb, maar kan iig even M passen van een vriendin.

Tuurlijk, welkom! Vertel je iets over je zelf en je paard? :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 08:42

Heey Luna!
Gave foto joki!!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 09:45

Wauw gave foto Jes!

Welkom xsensibel! Stel jezelf en je paard even voor. :)

Pff ik heb het echt gehad met mijn werk op het moment en ga nu toch actiever zoeken.
Elke keer de schuld krijgen van dingen die verkeerd ingevoerd zouden zijn terwijl dat óf een collega is geweest, óf ik heb verkeerde prijslijsten gekregen (van mijn baas, en die dus ingevoerd) en dan komt een collega dat ik het helemaal verkeerd heb gedaan. Elke week zijn ze aan het spoken met mijn werkuren, dan moet ik om 8 uur beginnen, dan om half 9, nee doe toch maar 9 uur, variërend dat ik om half 6, 6 uur of half 7 klaar ben. op de dag zelf vermelden dat we tot 22.00 uur moeten doorwerken.. En als ik dan weiger zijn ze boos want dat kan toch niet?!
Ik kan helemaal niks meer plannen, ze verwachten dat je leeft voor het werk en geen privéleven hebt ernaast. Ik word er helemaal gek van. En dan verbaast zijn dat ik niet trakteer als ik jarig ben geweest. :evaw: :=

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:34

Wat een gaaf gezicht Joki van Ijsland, ziet er echt tof uit! Super fijn dat je weer mag opbouwen *\o/*

Pff Kaitlyn, daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Tuurlijk kan het eens voorkomen dat er een zieke is en je wat langer moet werken oid maar zoveel onzekerheid over je werktijden is echt absurd. Wat voor werk doe je nu?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:54

Mijn functie is sales assistant maar eigenlijk ben ik een manusje van alles. :')

Ik voer orders in en bevestig ze, voer nieuwe prijslijsten in in Exact, beantwoord vragen van klanten over levertijden of (bestaande) prijzen en zorg dat de mails voor verkoop naar de juiste collega's gaan. Verder zoek ik ook uit als klanten klachten hebben dat een prijs niet klopt op een order of factuur, en zet dat dan door naar de juiste collega die contactpersoon is voor die klant, zodat hij of zij dat kan afhandelen.
Verder factureer en crediteer ik, ondersteun ik een stukje in de marketing, zorg dat de uren van uitzendkrachten verwerkt en verstuurd worden, houd de uren bij van de vaste werknemers. Via de logistieke info informeer ik klanten als een order later wordt verstuurd of als deze niet in zijn geheel is verstuurd.
Het is de bedoeling dat ik de website gedeeltelijk ga updaten en bijhouden omtrent artikelnummers (klopt nu niet helemaal), maar daar gaat mijn baas nog naar kijken of dat interessant is om dat extern te laten doen of intern.

Heb steeds meer spijt dat ik 2 jaar geleden niet naar Denemarken ben gegaan om met paarden te werken. Ook al klonk dat misschien mooier dan het daadwerkelijk zou zijn. _O-
Heb pasgeleden bijna een sollicitatie verstuurd naar een stal hier in de omgeving die een allround stalmedewerker zochten, maar denk niet dat ik ben wat ze zoeken. Plus ik was al een jaar te oud volgens de vacature. De hele dag op mijn kont zitten vind ik namelijk ook niet echt wat. :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:58

Echt een manusje van alles inderdaad haha, ben ik ook hoor . Ben Assistent Manager op een Esso benzinestation en alles wat er loopt of gebeurt deal ik mee of los ik op. Van bestellingen tot personeelsadministratie.

Als dat wel is wat je aantrekt zou ik gewoon solliciteren en rondkijken, als het dan niks is of je bent niet geschikt heb je niks verloren. Je bent nog jong zat om desnoods nog meerdere keren een carrière switch te maken en te kijken waar je je echt thuis voelt. Alles staat of valt ook wel met het bedrijf en de collega's natuurlijk.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:09

Wat voor opleiding heb je gedaan Leane?

Jes, wat een gaaf paard heb je!

Joki wat een gave foto en wat fijn dat jullie weer mogen opbouwen!

En welkom xsensibel!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:17

Kayleigh dat is ook zeker zo! :j

Het werk vind ik namelijk echt leuk, het wordt me alleen geregeld zo moeilijk gemaakt door mijn collega's/werkgever. Ene moment word ik de hemel ingeprezen en 5 minuten later kan ik uitgekafferd worden zonder dat ik weet waarom, en als ik dan weet wat dan heb ik het 9 van de 10 keer niet eens gedaan. :+

Nan, ik heb marketing en communicatie gedaan met pr en eventmanagement. Was een hele leuke opleiding maar geen werk in te vinden of ze stellen zulke hoge eisen dat ik er niet weg kom.
Heb 2.5 jaar bij een hotel gewerkt achter de receptie waar ik ook de sales en marketing ondersteunde. Vond dat wel heel erg leuk maar die konden helaas geen vast contract geven toen. -O-
Zou dat wel weer willen doen, maar mijn vriend is er heel erg op tegen als ik standaard om het weekend het hele weekend moet werken en zo'n 2/3 avonden in de week.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:23

Hm lastig.. Maar wat ik wel vind is, je bent nog jong dus nu kan je makkelijker van baan switchen. En je hebt qua administratief werk wel veel ervaring, want dat vragen ze bijna overal. Minimaal zoveel jaar ervaring. Helemaal als je het niet naar je zin hebt, lekker iets zoeken naar iets waar je het wel leuk vindt. :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:30

Ja dat heb ik zeker. :j
Maar wat ik dan tegenkom is vaak administratief in de cijfers en daar heb ik weinig tot geen ervaring mee. Kan alleen factureren en crediteren. :+

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:31

Nou ik zal me wel eventjes voorstellen! :)

Mijn naam is Luna & ik ben 18 jaar oud. Ik rijd nu 9 jaar paard en sinds een jaartje ben ik in het bezit van een 7 jarige KWPN merrie, Esprit.
Toen ik haar een jaar geleden kocht zat eigenlijk alleen de basis van de dressuur erop en had ze nog nooit gesprongen. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze springen (en crossen) toch wel het leukste vind om te doen, soms iets té leuk :') Hierin wil ik dus wel verder met haar. We hebben nog wel heel veel te leren maar ze pikt het allemaal heel goed op dus ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen :j

Aanstaande zaterdag gaan we voor het eerst BB80 starten op de Rotterdamse manege.

Afbeelding

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 16:06

Welkom Luna. :D

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:11

Dior komt ook heel dik in zijn vacht, volgende week komt Eva hem onder handen nemen. :D

Qua beschermers gebruik ik ook die van Veredus, hele fijne dingen vind ik.

Joki: wat een gave foto!

Gomir: succes van het weekend!

Kaitlyn: pff, dat klinkt echt niet oké. Ik ga een beetje mee met wat al eerder gezegd is, ook ik zou lekker kijken of je wat anders kan vinden. Je hebt nu ook nog een makkelijke leeftijd om te kunnen switchen.

xsensibel: welkom! En veel succes as. zaterdag!

Ik heb het een beetje druk met studie en stage dus hop af en toe gewoon even langs.

Dior en ik zijn afgelopen zaterdag, heel onverwachts, kampioen geworden tijdens de NRPS Subli Cup 2016 in Ermelo. Nu lekker naar het indoorseizoen! Ben wel heel trots op 'm, krap een jaar onder het zadel en hij doet het zo stoer en braaf allemaal. <3
Afbeelding

Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:51

Wat enorm gaaf sanne

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:54

Jaa San ik had het gelezen! Super goed! Gefeliciteerd! Zo onverwachts dat jullie al naar huis waren, hoe kan dat nou weer?! :+ Moest er stiekem wel een beetje om lachen.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:01

Sanne gefeliciteerd! Wat heb je een knapperd. :D

Vandaag was het meisje er weer om Larry te rijden, ze komt 1 keer per week. Ik ging er zelf eerst even op om hem er helemaal doorheen te rijden omdat hij gisteren best een zware (maar wel superfijne) les had gelopen. Daarna zij erop, proefje geoefend en wat kruisjes gesprongen, en de laatste 10/15 minuutjes liep hij zo super met haar erop! Wat heb ik toch een heerlijke brave pony. <3 :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:25

Sanne hier ook gefeliciteerd!

En dank voor de complimentjes over Cascade, heerlijk beest is het (alhoewel ze soms ineens een hindernis raar/eng vind en dan is het lastig om haar erover te krijgen).

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:33

Gefeliciteerd Sanne. Knappe prestatie

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:49

Knappe pony is het ook! :D Gefeliciteerd!

Wat lief change!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 09:12

Jullie zijn niet bij te houden :')

Sanne wat kicken zeg :+: Gefeliciteerd!

Ijsland, gaaf!!

Carina jaa Finland en Lapland lijken me ook heeeel tof, Sander wil alleen niet die kant op..

Ik ben gisteravond weer thuis gekomen van vakantie! Ontzettend genoten, wat een prachtig land is Kroatië!!

Plitvice meren waren echt prachtig :+:

Afbeelding

Afbeelding

Auto heeft zich ook perfect gedragen tijdens deze lange proefrit :)) 3670km gereden in totaal :+

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 10:27

Práchtig!