Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jessicadewit schreef:Tinkertje89 schreef:Morgen maar ff naar de winkel dus... Weet je toevallig ook waarbij kunt zien hoeveel je er nog op hebt staan?
Jaa, als je naar de app-store gaat en dan kijkt bij 'Uitgelicht' helemaal onderaan daar staat je Apple ID en daar staat ook het bedrag wat je er nog op hebt staan.
SkyMarian schreef:Op de film maken ze in proef 15 een overgang naar draf op de A en galopperen ze in de hoek tussen A en F weer aan. Om vervolgens bij F gas te geven naar de middengalop.
Cardy schreef:leeneliefje schreef:Ik heb over een aantal weken mijn debuut, is die app het waard om een itunes kaart voor te halen? Dat inspreken lijkt me vooral handig, dan kan ik lekker zelf m'n proefje oefenen.![]()
Dus met een itunes kaart en zonder creditcard kan je ook en app aanschaffen?
Ik vind de app ideaal!
.
qua materiaal is er niks aan veranderd volgens mijleeneliefje schreef:dan ga ik 't doen. haha was niet veel voor nodig om me te overtuigen.
Iemand al ervaring met het inspreken? Hoe bepaal je het tempo van je paard vraag ik me dan af