[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:33

aniek_joefy schreef:
Ahh wat balen allemaal zeg...
Kaat wanneer komt je paardje naar huis? :D ik zal je zeggen, het is ideaal :D

Ik heb vandaag wel heerlijk gereden <3 hij gaf echt een super gevoel! Had ik wel even nodig met die drukte van school pfff..

Verschrikkelijk he school...
Mooizo! :D

aniek_joefy

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:35

Ja pfff volgende week pw/se week...

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:56

We hopen alles hier klaar te hebben voor de grote vakantie ( zomer dus juli ! :D Dan komt hij naar huis *\o/*
Rijden ging hier heel goed! zijn galop gaat stukken beter! =:)

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 17:26

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:22

Pff morgen moet ik werken dus kan zaterdag pas weer rijden! Wie weet een leuk persoon die nog een verzorgpaardje zoekt in Noord-Holland(Alkmaar/Bergen)?

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:18

fijn dat het bij iedereen goed ging!!
en oneandonlyx komt allemaal wel goed :j gewoon doorgaan het komt wel!

ik heb net heerlijk effen gemend met de eignaar naar heel veel uitgestrekte draven en ploeteren door het mulle zand was mevrouw eindelijk iets rustiger... ( voor de wagen is het 1 grote tijdbom zonder geduld... ) en op de laatste 10 minuten heb ik dr even overgnomen. ze liep toen super! alle heete explosies waren er uit en ze begon heerlijk losjes te worden en aan de teugel buiten voor de kar! dat is behoorlijk bijzonder voor mij :') :') :') zondag gaat de eigenaar met haar een oeffenwedstrijdje rijden (vaardigheid) en doe ik mee met haar broer mee die is wat rustiger.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:20

Matedor bedankt voor je lieve bericht :D.

Weet iemand misschien een tip tegen dat achteruit lopen?

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:36

Super leuk matedor! :D succes alvast!
Uhmm.. Dan reageert hij niet meer op beenhulpen of eventueel een klein tikje met je zweepje?

Vandaag helaas niet kunnen rijden :( was pas om 17.10 van school en daarna de hele tijd leren voor pw/se week.. Ben toe aan vakantie :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:39

Awh Aniek.. :(

Hmpf, zijn jullie ooit zo boos op je paard geworden dat je spijt krijgt? Had dat gisteren.. was zo boos en gefrustreerd dat ik het op haar af heb gereageerd. En heb er zo spijt van.. Bah kan daar echt niet tegen. Heb dingen gedaan waar ik mij voor moet schamen. Echt ernstig was het niet maar bah dan walg ik gewoon van mij zelf...

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:46

Hillady schreef:

Hmpf, zijn jullie ooit zo boos op je paard geworden dat je spijt krijgt? Had dat gisteren.. was zo boos en gefrustreerd dat ik het op haar af heb gereageerd. En heb er zo spijt van.. Bah kan daar echt niet tegen. Heb dingen gedaan waar ik mij voor moet schamen. Echt ernstig was het niet maar bah dan walg ik gewoon van mij zelf...

Helaas herkenbaar... zeker in de tijd toen ik poedersuiker in mn vel zat

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:47

cindy1000 schreef:
Hillady schreef:

Helaas herkenbaar... zeker in de tijd toen ik poedersuiker in mn vel zat

Ik denk dat ik dat nu heb. En dan word ik weer boos omdat ze zich dan aanstelt dat ik boos word en dan doe ik dingen.. En echt waar ik kon wel janken -O-

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:49

Jaa dat is echt super stom...

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:50

Hoe heb jij dat opgelost dan? Heb jij jouw frustratie ergens anders op geuit of zo?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:51

aniek_joefy schreef:
Super leuk matedor! :D succes alvast!
Uhmm.. Dan reageert hij niet meer op beenhulpen of eventueel een klein tikje met je zweepje?

Vandaag helaas niet kunnen rijden :( was pas om 17.10 van school en daarna de hele tijd leren voor pw/se week.. Ben toe aan vakantie :')

Weet niet helemaal of je de tweede zin tegen mij zei maar voor het geval van ja; nee niks interesseert haar meer. Ze wilt alleen maar haar eigen zin en is zo koppig als wat. Klein tikje met de zweep is sowieso geen optie, of een echte knal of niks want ze reageert op niks. Misschien is dit omdat haar vorige eigenaar met sporen reed?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:51

Hillady schreef:

Ja helaas.. Gisteren geen spijt gehad want ze liep gewoon te klieren. Tik op de nek was terecht.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:53

Ja sorry had het tegen jou :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:54

Oh bij mij was het erger dan een tik, had geen zweep of iets, gelukkig maar.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 21:59

Hillady schreef:
Hoe heb jij dat opgelost dan? Heb jij jouw frustratie ergens anders op geuit of zo?

Nee dat niet. Ik ben even met mezelf aan de slag gegaan :+ en nu is het nooit meer eigenlijk omdat ik niet zo veel stress meer heb.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:00

oh ja verschrikkelijk. Als zoef met haar neus stuurloos in de lucht gaat rennen, geef ik weleens een flinke ruk aan het bit.. Als ik haar dan afzadel en ze me aankijkt met haar grote paarden ogen. Heb ik er dan toch heel erg spijt van.. |o

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:03

Ik ga ook maar eens met mijzelf bezig. Precies, gister ben ik niet helemaal eerlijk met haar geweest met hoe ik haar strafte. Heb haar paar keer flink hard aan het bidt geklapt als het ware en voelde mij zo schuldig..

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:12

Oke hillady, Gaan we aan het eind van deze maand posten of het verbetert is? +:)+

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 22:22

Me afreageren heb ik wel eens last van ja... Nu als hij echt iets moeilijk doet zoals bv zaterdag kon hij ineens niet van stap naar draf, hij galoppeerde altijd aan terwijl hij dat dus echt wel al kan :o Dan kan ik wel eens even in z'n mond trekken en daar spijt van hebben maar dat is eerder omdat ik echt geen controle heb dan en dat vind ik echt moeilijk om dan rustig te blijven. Als ik problemen heb langs de paarden ga ik sneller op hem roepen als hij iets fout doet maar ik denk niet dat hij de scheldwoorden verstaat dus daar voel ik me niet schuldig over :+ Hij snapt het toch niet en heeft er geen last van

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 23:15

Ja precies, ik denk dat het bij iedere ruiter of amazone wel is voorkomt.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 08:09

Ik ga er aan werken. En je hoort het eind maart.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:07

aniek_joefy schreef:
Ja sorry had het tegen jou :')

Geeft niks :D