[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:43

Gefeliciteerd allemaal !
EN fijne vakantie Laura :)
Gister regionale gehad, na een kwartier losrijden liep ie zo lekker ! Normaal pas na een half uur dus m'n punten maakte me eigenlijk al niet meer uit, was zo tevreden. In de proef liep ie ook super fijn, lekker voorwaarts zoals ik verwachtte dat ze het op de regio wilden zien. De prijswinnaars werden in willekeurige volgorde opgenoemd en dan was de echte prijsuitreiking te pony. Ben 5e geworden van de 20 (?) *\o/* Alleen een beetje jammer dat hij de parade muziek zo leuk vond dat ie tijdens de prijsuitreiking niet stil wilde staan en helemaal gek werd waardoor m'n moeder snel de over de bakrand moest klimmen om m vast te komen houden :Y) En tijdens de ereronde liet ie even zien hoe hard ie kon, waren de andere erg blij mee gok ik := Ben er via de site van de knhs achter dat ik 64,17% had, toen ik mijn protocollen wilde halen was het secretsriaat al weg maar die worden nog opgestuurd !

Afbeelding

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:53

Wow, super Marieke *\o/*

simpie94

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:22

@lisa, ik ga na de regiokampioenschappen naar het M. Zal ergens in maart zijn.

@marieke, heeeel gaaf! Ben je door naar het nk? Hoeveel mogen er door bij jullie?
Bij mij dadelijk maar 3 dus reken zelf nergens op.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:31

Wat goed Marieke!! Gefeliciteerd!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:33

wat super marieke!! heeeele nette punten en vooral gaaf dat je zo'n fijn gevoel had, en en prijsuitreiking te paard!!! dat is al helemaal gaaf! zou wel fijn zijn als je paard het ook zo leuk zou vinden haha
gefeliciteerd!

wel gek dat het secretariaat al weg was

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 21:31

@Irene_s ,nee was gestart in Oudega , zelf een goed gevoel over de wedstrijd.. Geconcentreerd en met impuls gereden..

Er was volgens mij bijna niemand meer voor de prijs uitreiking, dus voor de eer hoefde ik het niet te doen.. Komt denk ik omdat het en inhaal rubriek was en zondagavond...Maar kreeg vanmorgen mijn beker en mn oranje lintje en een hand overhandigd! Hardstikke top dus! Ach het is daar goed geregeld, lekker nuchter en spreek regelmatig met de organisator omdat ze taxi chauffeur is bij ons werk. Dan is de band ook al wat anders, als ze boven zit bij de jury weet ik vaak als ik aan het uitstappen ben al hoeveel winstpunten ik heb haha.

Nu even 5 weekjes rust en dan start ik daar weer en hopen we de laatste 2 puntjes in de L2 te ontvangen en zijn we M1 startgerechtigd.

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:05

Startlijst Regiokampioenschap bekend. Mag als 18e van de 24, vind het wel lekker. Hoef ik iig niet zo lang te wachten op protocol.
Alleen even een vraag over de startnummers, die moet je zelf meenemen. Dan is dat toch gewoon nummer 18? want iemand anders vertelde mij dat het ook laatste cijfer+letters van combinatienummer kan zijn.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:21

Het zijn de laatste o(of eerste dat moet je even opzoeken) 3 letters van je combinatienr

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:31

Ik heb het gevonden.. echt een kippige actie weer. Staat gewoon voor mijn naam op de startlijst. :Y)

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:44

Bedankt :D

simpie94 schreef:
@lisa, ik ga na de regiokampioenschappen naar het M. Zal ergens in maart zijn.

@marieke, heeeel gaaf! Ben je door naar het nk? Hoeveel mogen er door bij jullie?
Bij mij dadelijk maar 3 dus reken zelf nergens op.

Nee er mochten er 2 door, omdat het D en E pony's samen was. Andrs had er maar 1 door gemogen !

15 feb starten we weer :)

simpie94 schreef:
Startlijst Regiokampioenschap bekend. Mag als 18e van de 24, vind het wel lekker. Hoef ik iig niet zo lang te wachten op protocol.
Alleen even een vraag over de startnummers, die moet je zelf meenemen. Dan is dat toch gewoon nummer 18? want iemand anders vertelde mij dat het ook laatste cijfer+letters van combinatienummer kan zijn.

Succes +:)+

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:08

Wat een rust hier.

Succes op de regio, simpie94.

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:29

Wow Marieke, wat super goed van je!! +:)+

Anderen hebben ook goed resultaten gehaald ziek :)
En succes op de regio Simpie!

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:39

FriesWytske schreef:
Wat een rust hier.

Succes op de regio, simpie94.

Nou idd stil, heb rustig aan gedaan deze week. 24 feb mijn eerste M1 wedstrijd. Laura had jij al m1 topic gevonden? Wel zonde, tis wel gezellig hier haha.

Simpie94, zet m op! Knallen en heel veel succes

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:43

Bedankt! Ik heb er heel veel zin in, maar ben wel reëel. Kans dat we naar het nk mogen is gewoon heel klein. Mijn doel is top 10 en verder maken we er gewoon een leuke dag van.

Vader had afgelopen zondag nog opgevangen dat er 2 auto's in de ring komen voor de jury's dus ik ga even regelen dat er maandag ook een auto in de baan staat thuis }:0

Morgen hoefsmid, volgende week woensdag zadelcheck, volgende week vrijdag les. En dan die zondag lekker rijden haha /3

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:57

Spannend simpie veel succes alvast!! :D

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:31

@irene: ik heb de 27e m'n eerste M1 :) nee nog niet gevonden een actief topic daarvan! ga nog eens goed zoeken, en anders zelf eentje oprichten? haha

@simpie: de kampioenschappen zijn bij jou volgende week? haha ik dacht dit weekend al omdat de startlijst er al zo vroeg is!! ik moet ook volgende week zondag :D
je bent goed voorbereid iig daar kan het niet aan liggen! heel veel succes :)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:37

Anders een / in de titel van dit topic met M1 erbij :P vind dit wel een heel gezellig en fijn actief topic!

Gaan er nog mensen starten dit weekend?

Ik ga zaterdag lekker hele dag naar JA, m'n leren rijlaarzen kopen of anders laten aanmeten :)

Trainen voor de regio gaat heel fijn! Halsstrekken wordt steeds meer een vanzelfsprekendheid, gaat heel fijn (heb alleen stukje film ervan met m'n instructrice erop maar niet bij de hand). Verder eindelijk het aanspringen in galop dingetje verholpen haha, bleek dat ik m'n binnenbeen steeds eraf hield :') kwam ik maandag tijdens de les ineens achter haha nu gaat 't gelukkig weer goed! Morgen weer les :)

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:38

Oke, na grondig research gedaan te hebben, er is nog geen M1 topic :P ik ben niet zo van topics op te richten dus wie wil haha _O- Irene?

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:41

Spannend trouwens zeg over maandje M1! Klinkt toch weer heel anders dan L :P

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:54

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:21

Hier staan we weer stil. Ligt sneeuw en de weg is niet gestrooid. Bah, van mij mag de zomer wel komen.

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:32

hier ook een berg sneeuw maar de bak is gelukkig goed *\o/*

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:35

Balen Frieswytske. Ben vooral met dit weer heel blij met m'n binnenbakkie. Al is volgens mij de bodem van de buitenbak ook niet verkeerd, maar ivm lijntjes uit proefjes beetje stuurwerk is de binnen 20x40 ff handiger dan 25x60 :=

Fijn dat de bak bij jullie goed is Ivankbacardi!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:38

Inderdaad balen. Hier op het erf al zout gestrooid. Daar is het straks wel weer te doen. En dan morgenochtend maar even zien of ik naar de manege kan. Heb volgende week wedstrijd. Dus moet wel even door blijven trainen. Anders had ik haar gewoon op rust gezet, totdat het beter weer wordt.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:03

Hier ligt erg veel sneeuw, wegen zijn redelijk, maar denk dat het erf spek glad is. Was vorig weekend wel het geval. Ik ga morgen maar weet even kijken, hebben gelukkig wel binnenbak, maar wil niet dat hij in spagaat ligt op weg daarheen :=