Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Ik heb ook geen trailer tot mijn beschikking dus dat wordt ook huren helaas.... Ik zit er namelijk mee dat de auto max. 1400 kg mag trekken. Dus ik vrees dat een tweepaards met een pony erin te zwaar wordt. En vrij weinig mensen die ik ken hebben een 1,5 paards trailer. Dus dat wordt huren....
Super Nicole!!
Focussed schreef:Ja, zou het? (*Maakt een vreugdedansje*)
Ik schat zo op het oog dat de pony die ik rijd 375 kg weegt, máaaaximaal 400.
Mijn eigen Epony is 1.52 en die woog in haar obesitas periode zo'n 475.
En de pony die ik bijrijd is écht slank, zit geen vetje op...
Als ik er een kan lenen zou het ook wel echt in de portemonnee schelen....
Zit een trailerverhuurbedrijf op 5 km afstand maar daar kost het €42,50 voor een dag.
Een ander bedrijf kost maar €25,- per dag maar die zit op 20 km afstand...
Ennnnn jaloooers op jouw trailer, mooi ding!
Anoniem schreef:Super mooie trailer zeg!
Focussed schreef:Ja ik kan bij de verhuurbedrijven een 1,5 huren. Maar ik zou eventueel een 2 (wel een grote 2, zo'n "maximus" trailer) kunnen lenen... Dus dat zou wel wat centjes schelen (af en toe een fles wijn is toch goedkoper dan iedere wedstrijd 42,50 aftikken)
lieskehh schreef:Ja ik rijdt samen met vriendin wedstrijden wij gaan bijna altijd samen in de klasse b zitten we nu dus gaat dat makkelijk we lopen ook best bij elkaar met winstpunten. dus zou ik altijd een 2 paards trailer moeten trekken en dat mag ik niet met dit rijbewijs. maar wie weet in de toekomst dat ik toch een trailertje aanschaf hopelijk blijven we kwa winspunten beetje bij elkaar liggen maar anders zal het later anders gaan lopen dat we apart moeten starten en met elkaar mee ofzoen dan zou ik wel 1,5 paards mogen trekken.. En dan nog geld hebben