Oei oei Aristo toch, geef hem maar een dikke knuffel van mij! En zeg hem ook maar dat ik het spijtig vind dat'k hem zoveel niet meer zie nu!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienbono schreef:Jasjes,.. ik ben al jaren op zoek naar hét perfecte jasje.. Maar ik heb het nog niet gevonden.. Of ze zijn te lelijk, of ze zijn te duurDus ik rij gewoon verder met m'n pikeur jasje (die met die 2 ritsen vanachter). Ik heb al wel een paar keer gedacht om gewoon een goedkoop jasje te kopen en daar mee naar de kleermaker te gaan om het kraagje ed te laten aanpassen.. Maar ja, ik wacht nog even af.
Eerst zien hoe mijn 'dressuurcarrière' verder verloopt.
lienbono schreef:Elleboog lapjes mag idd niet, mag op de vor eigelijk ook niet. Daar rijdt zo ook iemand mee en ze mag er nu mee starten maar in principe mag dat niet..
Trouwens, kraagjes in een andere kleur mag ook niet op de VOR.
roosje78 schreef:De paddockmeester?!? We hebben wel een ringmeester, maar die zorgt ervoor dat de juiste combinatie bij de juiste ring komt. Maar die kijkt niet naar hoe je eruit ziet en wat je doet.
Hebben jullie misschien nog tips voor me m.b.t. de wissels? Bluemans blijft netjes bij me, wacht goed, gaat niet rennen, blijft zelfs recht, maar toch blijft hij slaan naar mijn nieuwe binnenbeen. Zo nu en dan raakt hij dan uit evenwicht en valt hij in draf of over de buitenschouder heen, maar meestal is hij zo handig/lening dat hij mij raakt en verder netjes alles doet. Ik word dus ook niet boos, maar de hak mijn rijlaarzen hebben het goed te verduren... Of moet ik gewoon geduld hebben?