Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb Bono en Soraya ook zelf opgeleerd. Soraya mag nu Z2 starten en Bono heeft bijna zijn punten binnen voor Z1. Daar droomde ik vroeger van 

Joslinn schreef:Gister zijn we, na een kleine wedstrijdstop weer op concours geweest.. Merkte dat we het ritme even kwijt waren maar heen me best gedaan om me paardje ontspannen te houden (wat we helaas niet beide proeven hebben kunnen behouden) ze bouwt zeer snel spanning op, waardoor ze strak word in de bovenlijn. Hadden 193 en 207 pnt met in de tweede proef en 1e prijs!! misschien binnenkort maar de overstap naar het Z2 gaan maken...
Zo irritant! Ik heb er al jaren last van op wedstrijd en hoe hoger het niveau en hoe beter het gaat, hoe erger het lijkt te worden. Toen ik anderhalve week geleden 2 dagen achter elkaar startte, had ik de 2e dag nauwelijks zenuwen! Dus dat werkt voor mij goed. Dat was meteen terug te zien in de resultaten! Richting twee winstpunten in 1 proef!
, arm paard...