Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:17

Toch uit eindelijk gelukt! Ook mijn punten terug. 181 punten. Aardig streng gejureerd in de B al zeg ik het zelf. Sommige punten ben ik het mee eens, andere totaal niet. Maar dat geeft niet! Op naar de volgende :D

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:42

EdkingEnzo schreef:
Toch uit eindelijk gelukt! Ook mijn punten terug. 181 punten. Aardig streng gejureerd in de B al zeg ik het zelf. Sommige punten ben ik het mee eens, andere totaal niet. Maar dat geeft niet! Op naar de volgende :D

In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunt. Ik wacht op de 25ste en heb gisteren ook al geupload voor 3 juli.
Gisteren ook nog ingeschreven voor 10 juli :).

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:47

De punten druppelen weer langzaam binnen zie ik, fijn!
Ik ben stiekem ook al aan het refreshen gegaan maar heb ergens een onderbuikgevoel dat mijn proef niet door is doorgekomen haha. Komt omdat ik vorige week geen groen vinkje kreeg dat het uploaden was gelukt. Maargoed eerst nog maar deze week afwachten voordat ik ze ga lastigvallen :)
Laatst bijgewerkt door Queelens op 29-06-20 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:48

EdkingEnzo schreef:

Herkenbaar! Was bij mij ook zo. Maar goed, donderdag weer opnemen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:04

Onze score is er ook al van de 25e, mooi vlot zo! :) Winstpunt erbij en commentaar waar ik me in kan vinden.

xsensibel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:19

Ik heb ook mn punten nog niet! Misschien later vandaag :D ik heb die van mij Woensdag gestuurd

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:22

R_oo_s schreef:
Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .

Nou dan heb je geluk!

Zo hebben wij best wel een tijdje zonder controle te hebben gehad rondgereden maar op elk kampioenschap toch wel controle gehad hoor. Op 1 gewone wedstrijd ook. Bleek dat wij de 8 jaar meting niet in het paspoort hadden. Ondertussen was ze 12. Plus bij een enting bleek een paraaf van een enting niet te staan. Opmerking gekregen wel mogen starten omdat dit in het verleden was.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:05

Ik heb elke keer trouwens wel direct mijn protocol erbij. Had deze keer een hele sympathieke jury, opmerkingen kwamen heel vriendelijk over, en ik heb ook terecht 4en en 5en voor de dingen die niet komen. Wij hadden dit er nog bij staan :D :

Algemene indruk: nette proef op een paar kleine storingen in galop na. Goed door gereden. Veel succes met de volgende proef

Die we gisteren hebben ingestuurd gaat er wel echt om spannen qua wel of geen winst, want minder dingen waar ik dan wat foutjes mee kon wegpoetsen omdat hij door de spanning echt wat strak werd, naar binnensloeg en impuls verloor. Maargoed, in het 'echt' kan er ook wat gebeuren waardoor ze spanning krijgen, geen bosmaaier naast de ring, dat stopt de jury wel :') maar wel wat anders natuurlijk.

Jammer voor diegene waar de punten tegenvielen, maar inderdaad volgende keer beter!

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:13

xsensibel schreef:
Ik heb ook mn punten nog niet! Misschien later vandaag :D ik heb die van mij Woensdag gestuurd

Ik heb ook woensdag verstuurd en ook nog geen punten. Ze hebben ook nog even tijd geloof ik ervoor. Maar nieuwsgierig wordt ik wel als er hier weer puntjes binnen druppelen :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:16

Ik had afgelopen weekend filmpjes welke de 19e opgenomen waren maar ook die de 25e opgenomen waren.

Geen idee wanneer ze exact geüpload waren.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:31

Mn punten terug! 189, echt heel blij mee. Ik was absoluut niet tevreden met mn proef. Voor mijn gevoel kon het een heel stuk beter. Maar wel enorm leuk commentaar waar we daadwerkelijk ook wat mee kunnen! :D

https://www.instagram.com/tv/CB3GEEhnNE ... erkiubzkk5 Voor degene die mn proef willen zien! :)

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 15:09

MarryAnneR schreef:
R_oo_s schreef:
Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .

Nou dan heb je geluk!

Zo hebben wij best wel een tijdje zonder controle te hebben gehad rondgereden maar op elk kampioenschap toch wel controle gehad hoor. Op 1 gewone wedstrijd ook. Bleek dat wij de 8 jaar meting niet in het paspoort hadden. Ondertussen was ze 12. Plus bij een enting bleek een paraaf van een enting niet te staan. Opmerking gekregen wel mogen starten omdat dit in het verleden was.

Nou geluk , alles is gewoon netjes voor elkaar :) wat ik bedoelde is dat er mensen aangeven dat het online verhaal fraude in de hand werkt en er op locatie meer controle zou zijn , dat is dus niet mijn ervaring en aan jou verhaal te lezen ook jou ervaring niet ;) gelukkig kan nu beide weer , en op locatie en online :j

Abigail84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 21:09

Gisteren filmproef ingestuurd en vanochtend een appje gestuurd met filmcheck en combinummer, maar helemaal geen reactie gehad....??

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 22:40

Vanmorgen m'n punten terug na alle stress van vorige week, toch een winstpunt. Heb mooie reacties ontvangen en ga morgen toch weer proberen te filmen. Paard al gevlochten. Zondag liep het best lekker, met balken geoefend en wat elementen uit de proef meegenomen. Dus we gaan het morgen meemaken. Er staat wat meer wind en de temperatuur is wat aangenamer

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 22:44

Ook wij hebben de puntjes van 25 juni terug! *\o/* Mooie winstpunt gehaald met 193 punten. Alleen mijn proef van 11 juni is nog niet terug. Vorige week gaf de KNHS aan dat hij in behandeling is.. ik twijfel een beetje hoe lang ik moet wachten voordat het redelijk is om nogmaals bij de KNHS aan te kloppen.

Vandaag een nieuwe proef gefilmd met heel veel chaos eromheen, waardoor ik (WEDEROM |( ) vergat dat de peesbeschermers nog om zaten, kom ik natuurlijk weer achter als we al klaar zijn.. oooh wat was ik kwaad op mezelf |o Helaas de rest van de week geen tijd meer om te filmen, dus sla een keertje over... volgende keer beter dan maar!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 07:45

Is je paard zo 'onhandig' dat 'ie met losrijden per se beenbescherming om moet? Anders zou je dat af kunnen laten op de dagen dat je een proefje filmt, zo balen als je het vergeet lijkt me.

Ik zou 11 juni navragen aan het einde van deze week denk ik. Dan ben je 3 weken verder.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 07:47

Oh wat balen Caaroo, misschien voor je filmer op het papiertje erbij zetten als eerste punt: peesbeschermers af :)

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:12

Dat is een goede tip :D Hij is niet echt onhandig nee! We hebben de laatste tijd alleen best veel proeven gereden en ik liet ze inderdaad steeds af om vergeten te voorkomen. Gisteren met opzadelen dacht ik ineens, ja waar heb ik die dingen dan voor :?

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 08:26

Ik wacht nog op uitslag 11juni. hier al wel contact over gehad.
Maar is dan mn 11e punt in t L1 en heb er al 1 in het L2, dus niet heel spannend.
Verder wacht ik op 25e en 2juli ook al ingestuurd!!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:50

Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.

Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...

Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:54

Zijn er hier nog meer mensen die op de punten van 4 juni wachten?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:55

PSvanLot schreef:
Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.

Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...

Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.

Mwah, als ik minder tijd hoef te besteden aan op wedstrijd gaan. Kan ik die tijd besteden aan naar clinics en andere activiteiten te gaan.
Dan word het misschien anders. Maar niet perse minder.
Weet natuurlijk niet hoe dat bij de die hard wedstrijd ruiters is.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 09:59

De reguliere wedstrijden moeten straks gewoon weer vol. Ook daar moet de KNHS mede voor zorgen.
Er kan nu zo enorm veel online ingeschreven worden. Dat zou zeker naar beneden moeten kunnen.

Maar ik snap ze wel, ze komen weer tonnen tekort en hier zit natuurlijk een mooi verdienmodel op.

Esssther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:00

Ik heb nu ook verschillende online meetmomenten opgegeven omdat de mogelijkheid er is en de 'belasting' op een jong paard op deze manier minimaal is. Op de online manier pak je het proef rijden gewoon mee in de training. Maar ik heb vanaf aanstaande zondag ook weer een eerste meetmoment op de agenda staan. Ik combineer het dus om zo ervaring op te doen met proeven rijden én op pad gaan.

Opvallend maar ook heel logisch is dat het meetmoment van aanstaande zondag met name Z-combinaties heeft. De B t/m M combinaties zullen wel mooi thuis rijden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:02

Daar ben ik het met je eens :) . Als ik nu kijk naar wedstrijden hier dan is dat lang niet zo vol als voor de online wedstrijden. Wedstrijden waar normaal 4 ringen starten en vol zijn kunnen het nu in 1 of 2 af of ipv een hele wedstrijddag voor de middag al klaar zijn. En dan is het opvallend het ook veel Z combinaties zijn die niet online voor wp kunnen en veel B tm M thuis lijken te blijven.

Ik zie op social media ook wel mensen voorbij komen die elke week online starten. Ze zouden dit ook prima naar 1x per maand ofzo kunnen bij gaan stellen lijkt me..