Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EdkingEnzo schreef:Toch uit eindelijk gelukt! Ook mijn punten terug. 181 punten. Aardig streng gejureerd in de B al zeg ik het zelf. Sommige punten ben ik het mee eens, andere totaal niet. Maar dat geeft niet! Op naar de volgende
.
ik heb die van mij Woensdag gestuurd R_oo_s schreef:Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .
:
maar wel wat anders natuurlijk.
MarryAnneR schreef:R_oo_s schreef:Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .
Nou dan heb je geluk!
Zo hebben wij best wel een tijdje zonder controle te hebben gehad rondgereden maar op elk kampioenschap toch wel controle gehad hoor. Op 1 gewone wedstrijd ook. Bleek dat wij de 8 jaar meting niet in het paspoort hadden. Ondertussen was ze 12. Plus bij een enting bleek een paraaf van een enting niet te staan. Opmerking gekregen wel mogen starten omdat dit in het verleden was.
wat ik bedoelde is dat er mensen aangeven dat het online verhaal fraude in de hand werkt en er op locatie meer controle zou zijn , dat is dus niet mijn ervaring en aan jou verhaal te lezen ook jou ervaring niet
gelukkig kan nu beide weer , en op locatie en online
Mooie winstpunt gehaald met 193 punten. Alleen mijn proef van 11 juni is nog niet terug. Vorige week gaf de KNHS aan dat hij in behandeling is.. ik twijfel een beetje hoe lang ik moet wachten voordat het redelijk is om nogmaals bij de KNHS aan te kloppen.
) vergat dat de peesbeschermers nog om zaten, kom ik natuurlijk weer achter als we al klaar zijn.. oooh wat was ik kwaad op mezelf
Helaas de rest van de week geen tijd meer om te filmen, dus sla een keertje over... volgende keer beter dan maar!
PSvanLot schreef:Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.
Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...
Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.
. Als ik nu kijk naar wedstrijden hier dan is dat lang niet zo vol als voor de online wedstrijden. Wedstrijden waar normaal 4 ringen starten en vol zijn kunnen het nu in 1 of 2 af of ipv een hele wedstrijddag voor de middag al klaar zijn. En dan is het opvallend het ook veel Z combinaties zijn die niet online voor wp kunnen en veel B tm M thuis lijken te blijven.