Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EdkingEnzo schreef:Toch uit eindelijk gelukt! Ook mijn punten terug. 181 punten. Aardig streng gejureerd in de B al zeg ik het zelf. Sommige punten ben ik het mee eens, andere totaal niet. Maar dat geeft niet! Op naar de volgende
R_oo_s schreef:Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .
MarryAnneR schreef:R_oo_s schreef:Zowel mijn kinderen als ik zelf hebben jaren lang wedstrijden gereden en echt nooit is de chip of zelfs het paspoort gecontroleerd, dus het hele zogenaamde fraude gevoeligheid betreft dit snap ik niet .
Nou dan heb je geluk!
Zo hebben wij best wel een tijdje zonder controle te hebben gehad rondgereden maar op elk kampioenschap toch wel controle gehad hoor. Op 1 gewone wedstrijd ook. Bleek dat wij de 8 jaar meting niet in het paspoort hadden. Ondertussen was ze 12. Plus bij een enting bleek een paraaf van een enting niet te staan. Opmerking gekregen wel mogen starten omdat dit in het verleden was.
PSvanLot schreef:Ik heb nog een hele hoop oude proeven binnen gekomen.
Kom steeds meer dezelfde mensen tegen. Ergens denk ik dat het zijn doel voorbij gaat schieten als mensen veel proeven thuis gaan starten ipv op wedstrijd gaan...
Van mij mag het ook weer stoppen vanaf 1 september. Het is leuk voor de rijdende leden, maar de organiserende verenigingen zijn ook leden en die missen toch echt wel deelnemers op deze manier.
Dat kan je als bestuur natuurlijk niet verkopen aan leden/verenigingen die al in zwaar weer verkeren.