Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Is dat zijn volle broertje die ook die kant op komt? Leuk! Ik ben zaterdag wer naar Guusje geweest, ze was niet zo heel veel veranderd ten opzichte van vorige keer, ze herkent ons wel altijd, dat vind ik zo leuk. Haar hele hoofd was alleen kaal aan de zijkanten en lag open en daar werd ik niet heel vrolijk van. Mensen een idee wat dit kan zijn? 

Lekker hoor een buitenritje, zo fijn he als je naast al die wedstrijden dat ook gewoon ontspannen kan doen samen. Het wordt heet he vrijdag, zo geen zin in haha
Gave foto’s ook, wat een beest is het ook. Ik heb trouens al moeite met mn dekjes groot genoeg houden na een paar keer wassen voor mn paarden, snap dat dat bij jou helemaal lastig is
Ik vind trouwens de proeven van het ZZlicht makkelijker te rijden dan die van het Z2 qua lijnen. Heb je al een debuut gepland staan?
We krijgen prachtig weer dus dat is fijn. Verder heb ik Winnie eindelijk super fijn en op 2 vingerns met stang en trens maar ik zit nog met trens een beetje te k*... Hij wordt dan gewoon wat te lang en te zwaar en doordat ik die kracht in mn armen mis laat ik hem een beetje uit elkaar vallen. Ik wil eigenlijk niet altijd op stang en trens maar hier worden we allebei ook niet beter van. Dus zit nog een beetje in dubio. Verder zaterdag wezen kijken voor een nieuwe cap, want tsja nieuwe laarzen nieuwe cap, maar ik kan nu niet zo goed kiezen of ik weer voor een samshield ga met Antique Roze fabric op de bovenkant of voor een KEP met cognac bandje en de nieuwe Iseo inzet. Help

Wanneer had je die clinic ookal weer?
Jij mag gelukkig ook al wat meer in de loop van de avond, als het goed is is bij mij de zon al onder dus dat scheelt ook enorm. En de banen liggen gelukkig in de schaduw daar in de avond dus dat is ook fijn. 

Denk dat ik augustus iig een paar keer ga nog (die proef kennen we inmiddels toch
), begin september NMK en daarna gewoon weer even zien. Misschien dan weer een maandje ofzo niet. Iets ritme doet hem denk ik wel goed en het is ook niet vreselijk slecht, maar wil een beetje voorkomen dat je zo'n net niet wordt die wanhopig blijft starten
(oké, daar ben ik zelf bij en zolang ik zelf weet waarom ik de keus maak wel te gaan is dat ook niet aan de orde natuurlijk)
), echt zó fijn!
)
Aparte vogel dat paard van jou he? Maar wel knap dat jullie alsnog daarna zo foutloos rond kwamen dan!

Toevallig een paar weken terug sinds een jaar geweest. Die paarden van ons zijn echt niet leuk buiten.... en de mensen ook niet. 
ik was niet blij met die ik laatst gekocht had, dus ben terug gegaan naar de winkel en zij kwamen echt met een fijne oplossing als ik toch maatwerk wilde. Dat was het laatste zetje, het zat al zo lang in mn hoofd.. Dus nu is het grote wachten begonnen 
enerzijds is het idd een openbare plek, maar anderzijds denk ik altijd: kost het dan zoveel moeite om een klein beetje rekening met elkaar te houden en idd een hond voor een minuutje even bij je te houden zodat een ruiter veilig kan passeren?
Sorry ik lach je niet uit, slechts toe
Welke heb je nu besteld? Fijn dat het springen goed ging. Hoe is het met je lijf en heb je alweer wat anders ingepland qua wedstrijden?

) aanvoelt of we echt gaan.