Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:Fijne punten weer allemaal! Haha leuk he zo'n jury? Wie was het Sjolvir? Begint met een D?
Netjes hoor ericalover maar inderdaad ik zou kijken of je de kier onder de deur weg kan werken. Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren, brrr.
Over het trainingsschema, ik train een dag of 5 in de week. Nu met aanloop naar mijn wedstrijd Zaterdag (M1 debuut maar twijfel nog om niet HC te starten, wou eerst helemaal niet gaanalleen mijn instructrice heeft me vervolgens een schop onder mn reet gegeven dus start(en dan de vraag wel of geen HC) wel nu nog eens zien hoe ik door de baan heen ga komen
)
Maar afgelopen zaterdag was ie vrij(alleen los in de paddock met vriendjes en verder niets), zondag gereden, gisteren gereden(lang laag basis), vandaag staat er een longeerdagje op het programma. Morgen rijden(opgericht en wat diepere training), donderdag los met zn vrienden in de paddock en misschien wel een stuk buiten stappen aan de hand. Vrijdag heb ik les en dan zaterdag wedstrijd.
Verder zie ik altijd wel hoe het loopt, heb geen echt trainingsschema oid. Doe op het oog een beetje wat