Ja vind ik ook! Mijn klassering is alleen nog niet aangepast, daar staat ook nog een datum van 2019, maar als ik die open staan daar al wel de punten en het protocol
Is er al bekend of er ook online proeven in augustus komen?
Abigail84
Geplaatst: 28-06-20 15:16
JorisDy schreef:
Ik heb mijn punten net terug van het evenement van 25 juni. Precies 180 punten. Had zelf rond de 170 verwacht. Dinsdag of woensdag weer filmen .
Dat is snel! Ik heb net mijn eerste videoproef ingestuurd, hopelijk ook zo snel mijn punten terug
SweetVanille
Geplaatst: 28-06-20 15:26
Abigail84 schreef:
Ja is gewoon wekelijks op de donderdag, tot 1 sept.
Abigail84
Geplaatst: 28-06-20 15:33
SweetVanille schreef:
Abigail84 schreef:
Ja is gewoon wekelijks op de donderdag, tot 1 sept.
Fijn!! Kunnen we even snel door de B en L1 vliegen hopelijk!
magic_lover
Geplaatst: 28-06-20 15:41
Wij hebben vandaag ook ons eerste filmpje opgenomen.
1x ging meteen al erg fijn, verrassend met mijn spook. Wel 2 storinkjes dat hij even iets te erg terug kwam maar oké, kan gebeuren. Verder wel heel fijn kunnen rond tuffen.
Voor de zekerheid nog een 2e proef opgenomen, ging gevoelsmatig iets slordiger, maar op video valt 't mee, en is ie weer iets mooier in 't front.. Zucht, keuzes
Klopt het dat je geen ontvangstscherm krijgt als je je proefje hebt geupload? Hij ging opeena van halverwege naar het normale paardrijden.nl scherm? Kan ik ergens terugzien dat hij succesvol is geüpload?
Erg leerzaam zo filmen, zelf zonder protocol weet ik al waar ik aan ga werken de komende tijd ☺️
urosa
Geplaatst: 28-06-20 16:31
Marjolein, dat klopt. Staat onderaan kort melding. Maar halverwege is wel raar.Als je twijfelt kun je nog een filmcheck doen via KNHS WhatsApp.
Stoer paard heb je Magic lover!
Ik was ook van plan even snel door de L2 te gaan, maar dan moet paard en de omstandigheden natuurlijk ook meewerken
Heb al wel 2 winstpunten gehaald, maar twee laatst in gestuurde proeven gaan wel spannend zijn. Diegene hiervoor was paard beetje ondeugend. En vandaag waren de buren bezig met de bosmaaier, nog gevraagd of ze wilde stoppen. Maar dat zat er niet in. Dus algeheel wat minder netjes en een schrikmoment. Heb het wel even erbij gezet, weet de jury tenminste waarom hij wegsprint haha. Door de wind hoor je de bosmaaier niet op het filmpje. Nu afwachten op de punten van 25/06 en 02/07 die van 09/07 heb ik niet ingeschreven want aankomende zondag meetmoment
Stomme vraag en ben te liu om het uit te pluizen, mag je nu vanaf wanneer in het Z voor winstpuntn rjiden?? (wij nog lang neit klaar daarvoor hoor)
Imaginaerum
Geplaatst: 28-06-20 19:03
Wij hebben ook weer een proefje gefilmd. Ik las dat juryleden het wel konden waarderen als de filmer even laat zien dat de neusriem niet strak zit, maar mijn moeder heeft dan in haar andere hand nog het paspoort en mijn paard vindt het paspoort blijkbaar doodeng. Het had even een paar pogingen nodig voordat ze niet meer overdreven wegdeinsde voor m'n moeder, maar we hebben een redelijk fijn proefje ingestuurd.
Marjolein
Geplaatst: 28-06-20 19:24
urosa schreef:
Marjolein, dat klopt. Staat onderaan kort melding. Maar halverwege is wel raar.Als je twijfelt kun je nog een filmcheck doen via KNHS WhatsApp.
Ik heb hem nog een keer ingestuurd en mijn eigen filmpje van 6minuten bijna 4 keer kunnen bekijken, daarna kreeg ik een regel dat hij geaccepteerd was. Ga er nu vanuit dat het goed is.
Ik heb me voor komende week weer een paar dagen beschikbaar opgegeven dus ben benieuwd of en wat ik te zien krijg
urosa
Geplaatst: 29-06-20 09:51
Ik heb mijn punten van de 25ste terug! Toch nog 190 punten ondanks mijn galop gedeelte wat de mist inging en dus wel goed gekeurd met het paspoort ervoor geplakt
EdkingEnzo
Geplaatst: 29-06-20 09:54
Wauw super! Ik kan niet op mijnknhs komen. Niet via internet en ook niet met de app. Meer mensen last van?
Ik heb mijn punten terug. Niet eens met het commentaar, maar het is een jury sport dus dat kan altijd gebeuren. Ik ben de volgende proef aan het insturen, dus hopen dat ze zo snel blijven met het jureren.
Padoertje
Geplaatst: 29-06-20 10:17
Ik heb gisteren een M2 ingestuurd met een gelegenheidspaard . Uploaden ging ook echt binnen 10 minuten, dus daar was ik al blij mee. Voorlopig starten wij niet. Dochter is nu met een jonkie bezig en ons eigen paard zit in de lappenmand en moet een operatie ondergaan. Z debuut van ze gaat nog even duren helaas .
Jonkie mag volgende week mee op instructieweek en dan in het najaar misschien thuis een L proefje rijden en daarna rustig aan mee op pad voor les op een andere locatie en een keer starten. Mogen versneld promoveren, dus het is vooral dat hij dingen gaat zien buiten de deur.